Julian Sommer Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Jeg kan komme og hente dem gratis, så slipper du å bære dem ut i søpla og ringe søplemennene Kan også betale for dem, men ingen kommer nok til å by over det som allerede er bydd (2000,-). Så jeg byr deg like godt 150,- og en cola, du vil jo tydeligvis ikke selge dem uansett, så har vel ikke stort å si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 hadde kjøpt dem om de hadde dukka opp til sommern.. fine vinterfelger til e39 dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 Siden jeg ikke drikker cola så blir det litt i minste laget . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2013 HÆ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet April 1, 2013 Forfatter Share Skrevet April 1, 2013 Gratis Aprilsnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Har du ikke kastet disse enda altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Hadde 4 sett 2 sett er i litauen (søppelkjøreren) 1 Sett solgt 1 Sett igjen. Muli dem også går til LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paaaali Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 1500 pluss frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 Bor i oslo ,hentes her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå