Gå til innhold

Iphone i 2009 E61 med Hifi Logic 7 og USB kontakt.

Anbefalte innlegg

Mulig det er flere som har stillt dette spørsmålet før, men la gå! :wink:

Når jeg kobler til min Iphone 4s til USB kontakten under armlenet, kommer det opp unknown device i skjermen i bilen.

Noen som vet eksakt hva som må til for å få spilt av musikk fra Iphone i dette tilfellet?

Må man bruke aux for å få brukt Spotify fra Iphone i bilen?

Har Bluetooth, som funker til tlf, men ser ikke ut til at dette funker til streaming. Har hvertfall ikke fått det til ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kobler du den til med BMW sin originale ledning? Hvis ikke, ligger feilen der. Dette er en ledning som plugges både inn i USB og aux-inngangen (to kontakter).

Spotify bruker jeg ikke, men trodde det hadde kommet noe oppdateringer her(?) Mulig dette bare fungerer på enda nyere biler.

Det er ikke mulig å streame musikk gjennom bluetooth uten å installere en bomsedings.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kobler du den til med BMW sin originale ledning? Hvis ikke, ligger feilen der. Dette er en ledning som plugges både inn i USB og aux-inngangen (to kontakter).

Spotify bruker jeg ikke, men trodde det hadde kommet noe oppdateringer her(?) Mulig dette bare fungerer på enda nyere biler.

Det er ikke mulig å streame musikk gjennom bluetooth uten å installere en bomsedings.

Takker for svar! Da får jeg prøve å gå til anskaffelse av Bmw sin originale ledning!

Har bare prøvd med ledningen som følger med laderen til Iphone, og det er da jeg får frem meldingen om unknown device.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 2 weeks later...

Fikk den 20 kroners ebay kabelen min men fortsatt unknown device.. men den lader og det går å spille musikk via aux og da må det styres fra iphone, det er uaktuelt. altså kabelen er ikke koblet via aux på på tlf men via lader koblinga men spiller likevel via aux i bilen. Noen med noen heite tips? MÅ man virkelig ha BMW kabeln? Så kuk kan det da vel ikke være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...

Jeg var teit og kjøpte en kabel som visstnok skulle være orginal, betalte en god slump for den men ikke like gæli som hos BMW. Kabelen som dukket opp var definitivt ikke orginal og jeg får "unknown device" både med iPhone 4 og iPod. Skulle gjerne testa med en original kabel før jeg brenner av 895,- (?) hos BMW. Har blitt fortalt at det er prisen de tar, i så fall intet mindre enn riv ruske fordømrande idioti :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...