Gå til innhold

E36 med BBS RS 198

Anbefalte innlegg

Meget gjennomført E36! Liker at du har originale speil og ikke M3, passer mye bedre med linjene på bilen.

Hvilket senkesett er det?

Takk for det, har vurdert M3 speil så vi får se hva som skjer. bilen har KW V2 samt mye anna snacks under :)

Topp 5 E36 på bimmers, garantert! :D

Hyggelig og høre :D

Jeg er ingen fan av E36, men denne synes jeg er meget pen! :) Eneste jeg ville ha endret på er pre-face nyrer. ;)

Å er det ikke et helv**e å holde felgene blanke? :P

denne var pre-face, men jeg digger facelift så derfor ble det bytta front samt framskjermer.

skal love deg det er mye jobb, brukte 5 kvelder på og polere dem blanke før jeg satte de på. men kjører litt med andre felger til vanlig også så jeg ikke må polere de hver gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forskjell på skjermene og? Smak og behag selvfølgelig, men jeg synes faceliftgrillen blir litt rund og klumpete i forhold til designet på resten av bilen. ;)

Regner med at det er mye arbeid ja! Jeg tror ikke jeg hadde orket å hatt helpolerte futura engang, å de er jo drittenkle i å holde rene i forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forskjell på skjermene og? Smak og behag selvfølgelig, men jeg synes faceliftgrillen blir litt rund og klumpete i forhold til designet på resten av bilen. ;)

Regner med at det er mye arbeid ja! Jeg tror ikke jeg hadde orket å hatt helpolerte futura engang, å de er jo drittenkle i å holde rene i forhold.

er andre blinkere på skjermene jeg har ja :) mindre samt at de ikke har den plastiken med skrue som de på gamle. hehe futura er lite jobb i forhold til RS ja. så har lyst på lakkert senter av og til, men da har jeg ikke noe ikke alle har lenger da :)

Meget pen bil. :-)

takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med folket her :) er en av de grommeste e36'ne på forumet nå!

Synd det er så mye dårlig bilister der ute som ikke kan rygge :lol::applause:

haha bilen din rygga uten noen i så vi skyller på den var sjalu :P ble ikke ett merke. vaska den her om dagen og fant ingen ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...