325ti Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 mkay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 er 8,5 og 9,5. Men har aldri i mitt liv sett så kantkjørte felger. Vet ikke helt om jeg orker å pusse de opp enda. En kompis av meg var innom å se på de. Han mente han kunne fikse de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 jeg leter og leter.. og leter hvordan tror dere vertini magic, eller monaco 9,5x19 rundbaut hadde sett ut? liker felgene, men ikke hvordan de som er 8,5" ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Galskap og bytte ut BBS felgene etter min mening! Du skal imponere meg mye om du finner noen felger som er noe vits i å bytte de ut med men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Galskap og bytte ut BBS felgene etter min mening!Du skal imponere meg mye om du finner noen felger som er noe vits i å bytte de ut med men... Ikke når de er replika felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Galskap og bytte ut BBS felgene etter min mening!Du skal imponere meg mye om du finner noen felger som er noe vits i å bytte de ut med men... Ikke når de er replika felger. Så ikke det før nå, leste kun tittel og skumleste resten.. Da er jeg mer enig et evt. bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Galskap og bytte ut BBS felgene etter min mening!Du skal imponere meg mye om du finner noen felger som er noe vits i å bytte de ut med men... Ikke når de er replika felger. helt riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2012 noen som har god tro på linea corse lc808? http://www.wheeldude.com/wdg/_detail.ph ... 5342_3.jpg likte de svært godt, ser ut til å være mye for pengene etter det folk skriver i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Galskap og bytte ut BBS felgene etter min mening!Du skal imponere meg mye om du finner noen felger som er noe vits i å bytte de ut med men... Ikke når de er replika felger. helt riktig X100000 Var fine de line corsa hjula. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Det tror jeg blir meget bra. Holdt selv på å kjøpe de til Z4en, men med det innpresset jeg skulle hadde de bare de med grått senter. Jeg sier Go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2012 har sendt en mail til de og forhørt meg litt mer nå men er det bare meg, eller ser det ut som det er 10" felger også framme på den m3'en? det blir vel i drøyeste laget på en standard e90, i tillegg til at det må bli helt jævlig å kjøre med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Var fra dem jeg kjøpte mine LC818. Husk at E9x M3 har annet innpress bak. Men ja det ser ut til at han kjører noe ekstra bredt framme. Det er jo populært i statene nå med squared setup. Like bredt fremme og bak. Er vel mer dette som er "det riktige" http://www.wheeldude.com/wdg/_detail.ph ... 5290_5.jpg Gå for ET30/ET37 og hjeller juster med spacere. Satt nettopp på 8mm fremme og bak på min. Kjører nå 8.5 ET27 fremme og 9.5 ET27 bak. Liten antydning til subbing høyre bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Ah, fornøyd med servicen derfra, hvor lang tid tok det før felgene ankom etter bestilling? tenker jeg går for 8,5" et30 og 10" et30 ja. tips til passende dekkdim? 225/40/19 og 265/35/19 burde vel passe bra.. kanskje 10 mm opp både framme og bak. har ikke lyst på så voldsom strekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Egentlig ikke fornøyd med servicen i det hele tatt. Men det var på grunn av at det var feil på den ene felgen da jeg fikk den. Og det tok ca. et halvt år å få tilsendt en ny... Men ellers virker hjulene lette og sterke i forhold til prisen. Jeg benyttet meg av Jetcarrier Sea. Så da var det gratis frakt fra Wheeldude til New Jersey. Frakt og mva. kom på drøye 4000,- for hjul, luftfilter og noen andre småting jeg handlet samtidig. Tok vel en uke i frakt med UPS til New Jersey og ca. en måned totalt med Jetcarrier Sea. Jeg hadde det ikke travelt med å få dem over siden jeg bestilte i januar. Wheeldude skulle har 975USD i frakt til døra mi for kun hjulene. Du mener vel 225/35 og 265/30? Blir for høy profil med de du nevner. Jeg kjører 235-35 fremme på 8,5 og 275/30 på 9,5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 hmm.. ser også at modbargains har linea corse i sitt sortiment, disse er vel rimelig seriøse? de sender ihvertfall til norge for en rimeligere pris enn 975usd. mente selvsagt 225/35 og 265/30 ja, tenkte litt feil her. har i dag 235/35/19 og 265/30/19 falken fk 452 på 8,5 og 9,5" felger, er rimelig fornøyd med hvordan disse er mtp strekk. litt mer hadde ikke gjort noe igrunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå