carlhaakon Skrevet Juli 12, 2012 Skrevet Juli 12, 2012 Herlig cruisebil dette om dere fullfører planene Trenger ikke så stor motor til det formålet heller Blir originalfargen beholdt eller? Tror ikke denne blir så ille som søndags bil nei motor blir nok satt nedi igjen. men vi må fylle etter med noe blysak så skulle vel fått gjort noe med det. den får en annen farge
bmwtussan Skrevet Juli 12, 2012 Skrevet Juli 12, 2012 Gratulerer med "ny" bilen. Er en egen sjarm og cruse gammel bil..
Trond.S Skrevet Juli 12, 2012 Skrevet Juli 12, 2012 Tror ikke denne blir så ille som søndags bil nei motor blir nok satt nedi igjen. men vi må fylle etter med noe blysak så skulle vel fått gjort noe med det. Tøft med gammel e21 Regner med denne kommer til å havne noe nærmere bakken? Er du helt sikker på at den trenger bly-erstattning? Jeg mener M10 kom med ventilseter som ikke trenger bly da den kom på markedet i begynnelsen av 60-tallet!?
carlhaakon Skrevet Juli 12, 2012 Skrevet Juli 12, 2012 Tror ikke denne blir så ille som søndags bil nei motor blir nok satt nedi igjen. men vi må fylle etter med noe blysak så skulle vel fått gjort noe med det. Tøft med gammel e21 Regner med denne kommer til å havne noe nærmere bakken? Er du helt sikker på at den trenger bly-erstattning? Jeg mener M10 kom med ventilseter som ikke trenger bly da den kom på markedet i begynnelsen av 60-tallet!? Planen er og få den så langt ned som mulig jeg har ikke peling faktisk. hun vi kjøpte den av som sa dette til oss. vant til E36er vi så dette er noe helt nytt sånn sett
hylle Skrevet Juli 13, 2012 Skrevet Juli 13, 2012 "smårust"?!! Jeg var å kikka på bilen, Ville ikke ha den til vrakpant engang.. hehe! Hun gamle dama ringte meg opp dagen etterpå å ba meg instendig om å hente den! Her er en av grunnene til at jeg ikke ville ha den. Stå på! Blir nok en digg cruisebil av denne!! var jo et ganske greit utgangspunkt dette, Men jeg regna på alt, og det blir jo endel arbeid og kr, Må jo ha ny lakk, Hvis dere ikke skal ha patina da. Edit : Heter du Claus henrik?
carlhaakon Skrevet Juli 13, 2012 Skrevet Juli 13, 2012 Har vert og sett på E21er som har vert mye vere en denne. så bil skal det nok bli igjen vi skal jo demontere alt som er og gjøre karroseriet helt rust fritt. så finner nok mer rust når vi starter en dette Clausfox heter det ja. vi fikk høre det var en til som hadde sett på bilen
Mikael-B Skrevet Juli 13, 2012 Skrevet Juli 13, 2012 Den M10en der kan du fint kjøre uten blytilsetning Ser ut som et morro prosjekt!
Clausfox Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Skrevet Juli 13, 2012 Den M10en der kan du fint kjøre uten blytilsetning Ser ut som et morro prosjekt! Jasså?? hadde vært lettvindt å slippi det! trodde man måtte gi den litt mere bensin om man skulle kjøre uten det!
hylle Skrevet Juli 13, 2012 Skrevet Juli 13, 2012 Sprekkene i dashbordet kan du se midt på ca. Midt på, Bilen har vært brukt til å kjøre bort buskas, sikkert endel rust i baggasjen, Men ja, dere fikser det Ang dynamo så kjørte hun bilen hjem dagen før jeg så på den og da var batteri flatt dagen etterpå. Antok den var kaputt da Det er også litt rust i dørken v side foran.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå