carlhaakon Skrevet August 31, 2012 Skrevet August 31, 2012 Denne må jo nesten bare subscribes! edit: er det ikke vanskelig å få på 5-bolt felg på 4-bolt nav? men så utrolig bra ut da Har ikke peling på om det er noen lett måte og bygge om dette, vi er på let etter RS i 16" med 4x100. RSene på bilde er 17" og jeg er redd det blir for stort til den lille bilen
Clausfox Skrevet September 4, 2012 Forfatter Skrevet September 4, 2012 Oi oi, Nå kom det girkasse og litt snaks ifra KOED I Love KOED Så fort CarlHaakon kommer, skal vi bytte kassa! Noen som har ambufalinger til Motor olje? Halvsyntetisk motorolje 10W–40 ??
316 Skrevet Oktober 31, 2012 Skrevet Oktober 31, 2012 Åssen går det med denna? Still going strong? Utstillingsstand yet?
carlhaakon Skrevet November 1, 2012 Skrevet November 1, 2012 Claus har vel snart Kjøpt alt av metall deler nytt så tror han snart er i full gang, jeg har solgt meg ut av denne på grunn av nytt prosjekt
Larsinnj Skrevet November 4, 2012 Skrevet November 4, 2012 Denne må jo nesten bare subscribes! edit: er det ikke vanskelig å få på 5-bolt felg på 4-bolt nav? men så utrolig bra ut da Har ikke peling på om det er noen lett måte og bygge om dette, vi er på let etter RS i 16" med 4x100. RSene på bilde er 17" og jeg er redd det blir for stort til den lille bilen 17" blir for stort ja! Disse er faktisk så små at det er nære på at 16" er for stort og synes jeg..
norbakken Skrevet November 4, 2012 Skrevet November 4, 2012 Denne har jeg ikke sett før, men gleder meg veldig til å følge med videre! Liker at du beholder motoren og ikke hiver oppi noe svære greier med turbo både her og der
BmOle Skrevet November 6, 2012 Skrevet November 6, 2012 Fått gjort litt smått idag også, tatt ut vinduer, lister rundt vinduer og dørtrekk[ Bilde ] Bra prosjekt ! Jeg selv må ut med rutene på min bil, men har ikke vært borti og ta ut ruter med slike rutepakninger. Fikk du ut ruten uten og ødlegge pakningen? Isåfall, hvordan gjorde du det ?
APedersen Skrevet November 16, 2012 Skrevet November 16, 2012 Dæven, BL regga 315(???), sjeldent syn! Har ærlig talt aldri hørt om 315 Men tøft prosjekt Stå på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå