Tzunami Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 får ikke hjulpet deg fra jobbpc desverre, men tror det skal gåå ann å justere ned størrelsen på sluttresultatet, hvilken størrelse du trenger finner du i teksten der du kaster in pforilbildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 WOW, ser bra ut og godt utstyrt! Og tøff farge gratulerer!! Trenger ikke å gjøre stort nei, enig der, selvom performance-deler er veldig tøft (rattet f.eks.!) så koster det jo fryktelig mye... Anbefaler deg å bli kvitt "Tyres with runflat properties", med mindre disse har blitt betraktelig forbedret siden 2006.... Min erfaring ved overgang til større dim som ikke er runflat er velidg god. Edit: Se PM om bildefiksing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 får ikke hjulpet deg fra jobbpc desverre, men tror det skal gåå ann å justere ned størrelsen på sluttresultatet, hvilken størrelse du trenger finner du i teksten der du kaster in pforilbildet Hmm.. Har funnet hvilken størrelse og sånt det må være, men filstørrelsen blir for stor (16kb ellerno) Men nå fikser vel Dufniall det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 WOW, ser bra ut og godt utstyrt! Og tøff farge gratulerer!! Trenger ikke å gjøre stort nei, enig der, selvom performance-deler er veldig tøft (rattet f.eks.!) så koster det jo fryktelig mye...Anbefaler deg å bli kvitt "Tyres with runflat properties", med mindre disse har blitt betraktelig forbedret siden 2006.... Min erfaring ved overgang til større dim som ikke er runflat er velidg god. Edit: Se PM om bildefiksing. Tusen takk for det! Jeg har faktisk vurdert rattet, men det koster som du sa skjorta og litt til. Det som egentlig står høyest nå er Performance eksosen (2 endestusser) Det er mulig jeg bytter ut run-flat dekkene til neste sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Var ute i mørket og tok noen flere bilder i går kveld. De vi ble mest fornøyd med var disse: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Har ikke sett denne før nå, men den var drittøff og fargen er helt suveren! Fine bilder tar du og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Har ikke sett denne før nå, men den var drittøff og fargen er helt suveren! Fine bilder tar du og Tusen takk for det Blitt veldig glad i denne fargen jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Hørte det snødde på Ringkollen her i Hønefoss på søndag. Så da var det ikke annet å gjøre enn å dra på jobben for å få fram vinterhjulene og legge de på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet November 1, 2012 Forfatter Share Skrevet November 1, 2012 Jeg er ikke så flink til å oppdatere her lenger, men hvis dere følger meg på Instagram: "nordengsander". Så ser dere en del av det jeg driver med på jobb. (også andre ting, men en del bil blir det) I dag (01.11) hentet jeg en veldig morsom bil, 328i xdrive. Kjørte en annen F30 til, den kommer det bilde av lenger ned: Gjorde også klar en F30 Touring, veldig tøff 320d: Også bilen jeg hentet på Tirsdag og kjørte til i dag, 320d: Kald om morgenen på vei til skolen var den merkelig nok... Begynner å bli en del helger siden nå, men fikk prøvd en 135i med masse Performance-parts Også noen bilder av min 116d igjen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Ingenting er som ren og pen bil på snøføre! Bilen kledde vinterhjula bra også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 I helgen nå så fikk denne kjørt seg en ordentlig langtur fra Hønefoss til Vurrusjøen Iceway og eventet til Ferdinand Motor. Kjempe fin tur som er å anbefale alle som ikke har vært der. Det er en opplevelse man bør få med seg! Jeg skal hvertfall tilbake neste gang Dette var første gangen jeg kjørte på isbane (eller, bane i det hele tatt), og jeg ble ikke skuffet!! Skal mye til for å ha det mer gøy enn man kan ute der, satt å gliste så og si hele tiden Filmet litt med GoPro, men har ikke fått sett noe særlig på det enda så får se om det ikke kommer en film etterhvert også. http://www.trackinvaders.net/ var på plass å tok noen bilder, blant annet av min bil som jeg tenkte å legge ut her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå