Gå til innhold

BMW E39 M5 Prosjekt. s.22 Leppe s.50


MathiasW
 Share

Anbefalte innlegg

Pent! Faen, lyst på nylakkert bil jeg også nå ;) Minuset er at du bryter ut i gråt ved første store steinsprut da men..hehe.

Regner med å lakkere opp igjen fronten slutten neste sesong :-) Det går bra! hehe.

Ser strøkent ut!

Fungerte bilen bra? :)

Hvorfor er den så høy egentlig, er det ikke M5 understell på den? De er da ikke så høye?

Funka dritbra! :) Den er så høy fordi den har stått på bukk å aldri fått synket helt ned enda + at det er dekkstrekk bak, men nå er den lavere etter at jeg slapp litt når jeg ga på i går, men foran så var den høy før jeg demonterte den ordentlige m5'en. :P hehe! alt på bilen er orginalt m5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses, denne ble jaggu flott til slutt. Tror du skal være godt fornøyd med fargevalget...

Men bare et spørsmål: på siste bildet der (av fanger/bakskjerm), så ser jeg at du har samme klaringsissue som meg.

ER det litegranne skeivt justert, eller er det bare bilde/synsbedrag? Hos meg er det 1 millimeter (ved måling), men det SER så mye mere ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses, denne ble jaggu flott til slutt. Tror du skal være godt fornøyd med fargevalget...

Men bare et spørsmål: på siste bildet der (av fanger/bakskjerm), så ser jeg at du har samme klaringsissue som meg.

ER det litegranne skeivt justert, eller er det bare bilde/synsbedrag? Hos meg er det 1 millimeter (ved måling), men det SER så mye mere ut...

Takk for det :-) du mener at fangern ligger litt for langt ned i bakkant? :) Kan nok hende det er litt, har ikke satt så nøye på det enda, men er ikke ferdig med å justere enda..

Frontfangeren er mye værre, er jo ikke orginal frontfanger fant jeg ut ganske fort. for m5'en jeg kjøpte hadde hatt frontskade. hvis man følger hjulbua rundt så ligger frontfangern 5mm for langt fram..

Hadde samme problemet med m5 fangeren jeg kjøpte til 525 tds'n min. så jeg skal få meg orginalfanger i vinter en gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...