Mysemannen Skrevet Oktober 25, 2012 Skrevet Oktober 25, 2012 Synes også M5 emblem er lov, selv om den er ombygget
Pedi Skrevet Oktober 25, 2012 Skrevet Oktober 25, 2012 Synes også M5 emblem er lov, selv om den er ombygget regner med at bilen skal godkjennes etter ombygging, og såklart det er lov da?
MathiasW Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2012 Synes også M5 emblem er lov, selv om den er ombygget regner med at bilen skal godkjennes etter ombygging, og såklart det er lov da? Hehe, ja skal det ja. Men tror det blir uten emblem.
MathiasW Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2012 Lite updates nå, grunnen til det er at jeg driver å rydder lagringsplass til den for vintern
MathiasW Skrevet November 5, 2012 Forfatter Skrevet November 5, 2012 Her har bilen fått seg en fin og tørr plass Dårlig bilde men
MathiasW Skrevet November 5, 2012 Forfatter Skrevet November 5, 2012 Rått Er du fra byen eller (typ Gjøvik) Hehe, nei jeg er nok fra Oslo byen Men bor likeved Lena Jobber på Karosseriforum.
Rayen Skrevet November 5, 2012 Skrevet November 5, 2012 Blitt bra denne.. Men vinterlagringen såg ut som du hadde krasjet inn i et gamelt skur og alt hadde falt ned
///MPower Skrevet November 5, 2012 Skrevet November 5, 2012 hehe skulle ikke tro det stod en strøken m5 under presenningen der nei
MathiasW Skrevet November 5, 2012 Forfatter Skrevet November 5, 2012 hehe skulle ikke tro det stod en strøken m5 under presenningen der nei haha ikkesant, er varme der og preseninga henger ikke inntil bilen spikra opp ramme til presseninga
MathiasW Skrevet November 6, 2012 Forfatter Skrevet November 6, 2012 Driver å strever med det jævla rattet da! Nå har jeg fått tak i rattet til ledningsnettet så kabler osv passer. men faen da, er noe annet galt. ,
Turbo-HF Skrevet November 6, 2012 Skrevet November 6, 2012 Se her, ja, der ingen skulle tru at nokon kunne bu!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå