Gå til innhold

Styr unna autoDB E34 1993 levanger.


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte denne E34 så dum som jeg var. For all del ikke kjøp den....

http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... Id=1487832

Jeg kjøpte bilen i god tro at den var et flott kjøp ved første øyekast. Men etter et par samtaler med forsikkringsselskap og lokale bil gjennoppretting/bilskade firma.

Kom jeg ut med at bilen var kræsjet i en utforkjøring 2002 og så en skade i 2011. Om denne skaden i 2011 er liten eller ikke vet jeg ikke. Men Det er en skade i radiatoren som er fra motorvifta. og vifta går med litt kast i, så helst trolig har den vært ganske kompimert.

Mitt lokale billskadesenter målte bilen ut fra flere punkter i motorrommet, og kom frem til at bilen aldri skulle vært på veien. De sa den var bortimot 1cm skeiv hvis ikke mer. De konkluderte med at oppretting ikke var profosjonelt utført.

Lakkarbeid på skjermer og panser er dårlig. Ene vinterfelg har også noe sprekker rundt navet.

Siden ikke skile skader ble opplyst ved kjøp, hevet jeg kjøpet og fikk pengene mine og om.reg avgift tilbakebetalt.

En med mye rust er bedre enn dette! Vill heller at dere kjøre rundt i noe som er proft opprettet og trygt enn dette.

- Kristoffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står jo i anonnsen at den har vært skadet...

Den har vært i en liten kollisjon i 2011, skadene er blitt rettet opp å er så god som ny, ingen motorskade.

Dette er nå opplyst. Det var det ikke den gangen jeg kjøpte bilen. og fant det selv ut i etterkant.

Den har også en ulykke i 2002 som var en utforkjøring. Det finnes ingen dokumenter eller kvittering fra oppretting eller noe. Så tviler dette er gjort av noen proffe.

Samme som jeg nevte tidligere. Så snakket jeg med bilskadesenteret der jeg bor. De kunne se at bilen ikke var opprettet profft. Så da velger jeg å stole mer på de enn noen som selger en bil...

Ja, jeg benyttet angreretten min. Sa jeg koms til å gå til forbrukerombudet om det ble et problem. der ville ikke selger kunne stilt opp mot noe, siden det ikke ble opplyst om slike skader ved salg. ingenting i salgskontrakten!

Angående motorskader. Så har bil blitt så mye inntrykt at det er en skade i radiatoren og motorvifta har kast i seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare ta det som en mann? Du kjøpte en bil som var værre enn man trodde. Du har jo sett på bilen før du kjøpte den, så du burde ta en vurdering om den er verdt det selger skal ha for den. Når man kjøper så gamle biler må man regne med at den trenger arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare ta det som en mann? Du kjøpte en bil som var værre enn man trodde. Du har jo sett på bilen før du kjøpte den, så du burde ta en vurdering om den er verdt det selger skal ha for den. Når man kjøper så gamle biler må man regne med at den trenger arbeid.

Nei, er vel sikkert greit å kjøre rundt med en skeiv bil. Dummeste kommentaren jeg har sett i dag.

Du er vel sikkert den personen som ikke opplyser om at bilen har vært i to ulykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare ta det som en mann? Du kjøpte en bil som var værre enn man trodde. Du har jo sett på bilen før du kjøpte den, så du burde ta en vurdering om den er verdt det selger skal ha for den. Når man kjøper så gamle biler må man regne med at den trenger arbeid.

Nei, er vel sikkert greit å kjøre rundt med en skeiv bil. Dummeste kommentaren jeg har sett i dag.

Du er vel sikkert den personen som ikke opplyser om at bilen har vært i to ulykker.

Ta deg sammen. Hvis du ikke klarer å avdekke feil når du kjøper bil, bør du ha med deg noen som kan det.

Hvordan kan du si at jeg er en slik person som ikke opplyser om feil / mangler ved en bil? Skjerp deg gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare ta det som en mann? Du kjøpte en bil som var værre enn man trodde. Du har jo sett på bilen før du kjøpte den, så du burde ta en vurdering om den er verdt det selger skal ha for den. Når man kjøper så gamle biler må man regne med at den trenger arbeid.

Nei, er vel sikkert greit å kjøre rundt med en skeiv bil. Dummeste kommentaren jeg har sett i dag.

Du er vel sikkert den personen som ikke opplyser om at bilen har vært i to ulykker.

Ta deg sammen. Hvis du ikke klarer å avdekke feil når du kjøper bil, bør du ha med deg noen som kan det.

Hvordan kan du si at jeg er en slik person som ikke opplyser om feil / mangler ved en bil? Skjerp deg gutt.

Ja, man bare ser på bilen at den er skeiv og har vært i to ulykker når bilen har blitt "fiksa"

Var ulykkene jeg mente, om det er litt småplukk spiller det ingen rolle fordi bilene er tross alt gammel. Men ulykker og oppretting skal bli nevnt og skrives i slagskontrakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...