Gå til innhold

Styr unna autoDB E34 1993 levanger.


Anbefalte innlegg

Ja, man bare ser på bilen at den er skeiv og har vært i to ulykker når bilen har blitt "fiksa"

Var ulykkene jeg mente, om det er litt småplukk spiller det ingen rolle fordi bilene er tross alt gammel. Men ulykker og oppretting skal bli nevnt og skrives i slagskontrakt.

Godt du fikk hevet kjøpet. :)

Ellers er ikke kommentarene her inne mye og bry seg om.

Antageligvis mye lim og plastposer i omløp i helgene her. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe man kan si hva man vil, garanti, angrefrist osv osv, hvis selger har holdt tilbake viktig info om skader på bilen så gir dette rett til å heve kjøpet, bra du fant det ut før det var for seint.

Og til dere som mener at han burde sett at bilen var skeiv....det er ikke lett for et utrenet øye å se om en bil har vært skadet, hvis dere mener det så burde dere begynne som opprettere og takstmenn hele gjengen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si meg veldig enig med alle dere tre.

Eneste grunnen til at jeg skrev dette er fordi det er helst ungdom som kjøper slike biler. F.eks hvis bilen har en skade som går utover sikkreheten er ikke det bra, for det er helst ungdom som er borti ulykker.

Jeg ville aldri hatt noe slikt på sammvittigheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du var heldig som ble kvitt problemet igjen, dette kunne ha kosta deg mye styr og "lidelse" i ettertid.

Også skjønner jeg ikke at noen kan være så blåste i skolten at de bare lar det være hvis de har kjøpt en bil som de oppdager store feil med. Ett hvert oppegående menneske skjønner at dette en noe man ikke man godta og heller hever kjøpet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...