Gå til innhold

Joaronn's E34 540ia! Solgt...


 Share

Anbefalte innlegg

Fine e34'n :) eneste jeg ikke liker er de lastebil setene forran.. :) men utrolig gode og sitte i er de helt sikkert! :D

Har samme setene i min og de er iallfall ti ganger bedre å sitte i enn sportstolene, men så har ikke jeg behov for noe særlig sidestøtte i en 520 med 15" heller da :lol:

Tror nok behovet for sportstoler er noe større i en 540, for å si det mildt. Det ville også løftet bilens karakter mye uten å ødelegge noe i.h.t verdi og "originalitet".

Dog ser jeg ikke problemet med å få denne skodd på noen ordentlig fete felger, og gi den en litt mer jordnær tilværelse. Den virker så høy på pære sånn den er nå :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, Må kunne tåle litt kritikk på et offentlig forum, folk har forskjellig smak og ytrer sine meninger i fleng :) Jeg personlig(som tidligere nevnt) ville holdt den original, men blir nok übergromt uansett utfall :D

Tror kanskje du misforsto uttrykket "holde kjeft". Det er ikke sånn å forstå at jeg ikke godtar meningsforskjeller her på forumet, men det jeg mente å si var vel at man ikke må skrike for høyt om å beholde bilen i originalstand, når ens egen bil er nokså hardt modifisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, Må kunne tåle litt kritikk på et offentlig forum, folk har forskjellig smak og ytrer sine meninger i fleng :) Jeg personlig(som tidligere nevnt) ville holdt den original, men blir nok übergromt uansett utfall :D

Tror kanskje du misforsto uttrykket "holde kjeft". Det er ikke sånn å forstå at jeg ikke godtar meningsforskjeller her på forumet, men det jeg mente å si var vel at man ikke må skrike for høyt om å beholde bilen i originalstand, når ens egen bil er nokså hardt modifisert.

Jeg føler vel at hva man gjør med bilen kommer veldig ann på hvordan den er når du kjøper den. Sånn er det hvertfall for min del, hvis jeg noengang hadde tatt meg råd til å kjøpt en så strøken E34 som trådstarter sin hadde jeg nok tenkt meg mye mer om før jeg hadde begynt med modifiseringer i hytt og gevær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du på felger, sorte lykter og senk som modifisering? Da er du vel litt mye orginal-freak? Kan jo tilbakestilles til orginal stand på et par timer. :)

+1

ja, blir jo som å sette på skiboks det da :P hehe

men hva med facelift sideskjørt? etter min mening ett must på e34..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hva med facelift sideskjørt? etter min mening ett must på e34..

+1

Er strengt tatt begrenset hvor mye vekt man bør legge i det folk synes og mener her på forumet. joaronn kan godt bruke bilen til banekjøring for min del. ;) Ville bare dele noen synspunkter, da jeg selv "tok litt av" på min egen bil, og skulle egentlig heller brukt pengene på å holde den strøken og original. Denne har vel M-sportunderstell også? Litt lavere enn andre E34er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente heller ikke å slakte noen hvis det ble mottatt slik, men man ser knapt en tråd på dette forumet uten at gjengangere skriver "loweeeeeeer this shiiiiiiiiit" osv.

Dette er allerede en vannvittig flott bil! Jeg mente bare at den ikke trenger det i utgangspunktet. Og man skiller seg virkelig ut på et treff med denne bilen slik den fremstår nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skader selvfølgelig ikke det, men bilen skiller seg faktisk ut på treff slik den er nå også... Nettopp fordi alle andre har senket bilene sine :P! Men denne vil skille seg ut uansett, finnes ikke så mange strøkne E34'r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. Her var det diskusjon gitt:-P

Skjønner veldig godt hvorfor dere sier at jeg skal beholde den original! Hadde vært morro å vist den på treff slik den er nå. Men hvor ofte er det treff da? For det er jo bare på treff jeg får den oppmerksomheten. Og jeg er sikker på at med senk og noen skikkelige hjul, så hadde det vært flere folk som hadde lagt merke til den.

Kjører jeg på fridtiden så er det ikke mange som snur seg rundt etter en original e34. Da hadde jeg heller kjøpt meg en e24 hvis jeg skulle hatt en sånn type bil.

Men uansett. Bilen kommer til å bli tatt godt vare på! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slik bil som du har, blir nok lagt merke til uansett.

Men å ha litt felger og velge i, det er aldri feil, så hvis man har muligheten, kjør på :D

Jeg har satt helt "feil" felger på min, men jeg syns de kler bilen, og det er jo tross alt jeg som skal like det...... Men det er klart det er morro når andre kommenterer bilen, og du får laaange blikk.

Jeg satte også på et bilstein b12 senkesett, helt fantastisk miks av komfort og sportslighet.

I min bil er det ettermontert el.sportskinn, jeg vurderer og bytte tilbake til originale stoler, ikke pga orginalstand, men rett og slett for at de er utrolig komfortable.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...