Kristian Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 hvem er det som gjorde den jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 Jeg og bror min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Rått! Felgene er helt perfekt og bilen også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2014 Rått! Felgene er helt perfekt og bilen også! Takk for det! Blir spennende å se de på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet Mai 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2014 Da er hjula montert på bilen! Kjempe fornøyd Har veeldig lyst å dele bilder med dere, men først er jeg nødt til å senke den litt mer. Og ta en vask, da jeg ikke rakk det i dag.. Kan si at den har blitt litt "bola" NA reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet Mai 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2014 Jah! RS-Heggem og S.Hafsmo reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Gromt!! Dere to løfter uten tvil snittet i Notodden ganske mye med bilene deres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Ble gromt bak men litt for brett fram etter min smak,men hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 håååårete! Hvordan er den å kjøre egentlig? mye subbing foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Fy faen det ble gromt!!! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet Mai 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2014 Hehe! Takk for det folkens Er ikke så mange som driver med BMW på notodden heller da.. Subber absolutt ingenting! Bilen er veldig god å kjøre!! Hvertfall etter at jeg bytta traversforingene bak. Enig i at hjula fremme stikker litt for langt ut. Måtte space ut litt for å få klaring mot fjæra. Tenkte jeg skulle fjerne hjelpe fjæra, sånn at jeg må justere mutteren lenger opp. da behøver jeg ikke de spacerne. snakk om 8 mm lenger inn. Da blir det perfekt vil jeg tro Tror jeg drar på BMW treffet som er i Porsgrunn, til lørdagen. Mulig at bror min tar med seg den oransje 2002Torbo'n til pappa, om han får lov heheh.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 peeent!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Syntest hjula foran var heeelt spot on jeg! så helt værsting ut på det bilde rett forfra! Om du vil ha de lenger innover er det bare å montere camberplater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet Mai 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2014 Syntest hjula foran var heeelt spot on jeg! så helt værsting ut på det bilde rett forfra! Om du vil ha de lenger innover er det bare å montere camberplater Jeg og synes den var drit bøs forfra! Hvis jeg skal ha det sånn, så må jeg ha de lenger ut bak og.. Men da er jeg redd for at det vil subbe litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 ja, men hvis du monterer camber plater så vil hjula gå lenger inn oppe og du vil få samme avstand til hjulbua som bak samt lik camber foran og bak Pluss at bilen blir bedre å sladde med hahah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå