S.Hafsmo Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Helt nydelig bil. Kunne godt tenkt meg at min så slik ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 meget pen bil... ta det lille så va av rust å senk den litt å finn deg noen kjekke hjul mer ville eg ikkje gjort.dette så meget bra ud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddErik_E34 Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Gratulerer med skilter og at du har fått deg en 540 Virkelig glad for at bilen havnet hos deg/dere og at den blir godt tatt vare på er jeg ikke i tvil om. Hva du enn gjør med den, senk / felger så er det ditt valg og jeg er ikke redd den blir noe tull som settes på Kos deg med bilen og pøs på med bilder så jeg kan følge den videre! - Odd Erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet August 10, 2012 Forfatter Share Skrevet August 10, 2012 Gratulerer med skilter og at du har fått deg en 540 Virkelig glad for at bilen havnet hos deg/dere og at den blir godt tatt vare på er jeg ikke i tvil om. Hva du enn gjør med den, senk / felger så er det ditt valg og jeg er ikke redd den blir noe tull som settes på Kos deg med bilen og pøs på med bilder så jeg kan følge den videre! - Odd Erik Takk for det, og takk for sist:-) angrer ikke ett sekund på at jeg kjøpte den av deg. Veldig fornøyd med den! Har kjøpt meg speilrefleks. Måtte jo ha et kamera til bilen. Canon 60D. Så det kommer nok til å dukke opp noen bilder;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Vakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 jeg mente nå den som var rettet mot deg som ris til egen bak hehe men jeg skjønner greia ja, jeg er enig i noen 18" RC med custom step-lip på denne hadde vert pent! har en bestilling inne hos en i tyskland på custom step.lip i 3,5*17" til mine RC.. så det blir 2 med nesten samme felger i familien isåfall Handler du fra Wokke da? Utrolig flotte de modifiserte Style 5 felgene de lager. driver å prater med wolf hos wokke ja han har planer om å bygge noen 18" rc061 med step-lip sjøl, så vi får se hvem som får tak i ett sånt sett først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Helt nydelig! Flotte av bilder av flott bil! Finnes det rust på denne altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02turbo Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Helt nydelig! Flotte av bilder av flott bil! Finnes det rust på denne altså? Man skal nok lete LENGE for å finne en rustfri 20 år gammel bil, men når det er sagt, så er det kun snakk om bittesmå flekker på denne. Disse vil nok bli utbedret i nærmeste fremtid, og planen er at bilen skal fremstå som "strøken" etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 Ingen biler er rustfrie.. Jeg er ganske sikker på at man hadde funnet rust på bmw museum også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet August 11, 2012 Forfatter Share Skrevet August 11, 2012 Vaska bilen grundig utvendig og innvendig i dag! Tok noen bilder i solnedgangen:-) Ble noen bilder av bilen til brutter'n også. 520dat 09' med vossen felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02turbo Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 Ganske tøft å se hvor mange farvenyanser den bilen får med forskjellig lys. Du kunne forresten fått noen tøffe bilder ved å bruke den glassfasaden mer som bakgrunn. I morra tidlig ved soloppgang for eksempel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 Utrolig flott den bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Har ikke blitt noen forandring på denne. Må først og fremst sikre meg et sted å ha den i vinter. Her er noen flere bilder:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Fine bilder!! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 Jula kom tidlig i år!! BBS rc 061+062 8&9J 18! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå