Fredrik 90 Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Ojsann, det der så jo riktig så bra ut Spennende å se med gummi på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet September 21, 2012 Forfatter Share Skrevet September 21, 2012 Planen er å bygge de om til 3-delte:-) er ikke helt sikker på hvor breie ytter ringer jeg skal ha enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Blir ikke dumt det der! Heldig så har en så strøken bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 Kjedet meg litt idag. Dette er resultatet:p Fjernet klarlakken og polerte litt for hånd. Må nok spenne de i dreibenken på jobb en dag;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Nydelig e34! Hadde lyst på denne selv når den var til salgs. Men for å låne tråden din litt, noen som har bilder av e34 med disse rc hjula i den aktuelle dimmensjonen? Er et firma i sverige som kan bredde banene i ønsket bredde, trur prisen var 3500,- sek pr felg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet November 28, 2012 Forfatter Share Skrevet November 28, 2012 Nydelig e34! Hadde lyst på denne selv når den var til salgs.Men for å låne tråden din litt, noen som har bilder av e34 med disse rc hjula i den aktuelle dimmensjonen? Er et firma i sverige som kan bredde banene i ønsket bredde, trur prisen var 3500,- sek pr felg. Takk for det:) Åssen bredder de dem a? Jeg har tenkt å bygge de om til 3 delte. Også kjøpe custom step-lip ytterbaner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Av det jeg har sett på andre felger de har fixet, bl.a noen 18" rc hjul, så kapper de og sveiser inn i ytterbanen. Blir meget bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 Nå er tiden inne for å få gjort noe med bilen. Må polere felgene, og få satt på dekk. Bilen skal også senkes, men jeg vet ikke helt hva jeg skal kjøpe. Har tenkt på å kjøpe H&R 35/10 fjærer, men mtp at det er M-understell på den så vil det ikke bli store forskjellen?? Så jeg lurer litt på om jeg må trå til med coilovers. Hva sier folket om hva jeg bør kjøpe? Har sett litt på Kw v2. Noen som har sine meninger om det? PS: M-understellet blir tatt vare på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxibjørn Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Jeg tror at 35/10 burde være en fin senking av denne. Jeg har brukt 45/10 på min touring uten m-tech . Med den höyden må jeg passe på i fartsdumper ! Ellers har jeg også fjernet polyforinger og erstattet disse med Meyle HD -MYE bedre bil !!!!! Presis og stöyfri som en 540 bör være ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Forresten, senter dekselene, kan de vris av? Tenkte kanskje jeg kunne cnc maskinert en nøkkel selv! http://www.ebay.de/itm/BBS-RS-Sechskant ... 2461wt_956 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Nå er fjærbeina levert til montering. Kw versjon 2. Felg ringene er lakkert. Så da kan jeg polere litt til helga. Forhåpentligvis så blir sentera lakkert denne uka også. Har kjøpt korte ventiler og nye bmw emblemer. Satser på at jeg kan montere sammen felgene også til helga. Dekk må jeg få bestillt! Noen som har forslag til åssen dimensjon jeg bør ha? 8 og 9" breie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2013 Driver og pusser felger om dagen. Noen bilder... Her ser man dreie merker, dette måtte bort! Langt ifra ferdig. Skal tilslutt gå over med 2000 papir i dreibenken før polering:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Blir så bra det her!! gleder meg til å se dem med dekk og montert på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Interessant lesing dette Hva brukte du for å få bort irrangrepet rundt ventilhullet? Hva polerer du med til slutt? Gasolin? Misunner deg litt å ha dreiebenk tilgjengelig til sånn type jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå