Joachim_M5 Skrevet November 9, 2014 Skrevet November 9, 2014 Reset'n he tydeligvis fått jobba litt overtid, for her kom det plutselig et sprut i posten som han ska ha...! (nei, han ska ikkje ha 2 nei, det andre ska på en M62) Ka i ska bestille t d neste gang da Ole, bli d turbo'n da kanskje?
Reset Skrevet November 29, 2014 Forfatter Skrevet November 29, 2014 Det er bra ! Skjer ikke så veldig mye med selve bilen for tiden!Går mest i delehandling, samt en god del ekstra skift for å finansiere skiten ; ) Som joachim sier, Maxxecu er kjøpt, samt nye orginale VAG coiler med kontaktstykket. Neste på planen er nokk fuel system, da det som står i bilen nå ikke er "bolt on" på M50`n da slangene er for korte. Så da blir det ombygging av fuelcatch tank og pumpe system i bagasjen, samt klargjøring for e85. Da er det klart for oppkobing av datasprut da han som skal koble gjerne ville ha mulighet for teststart etter oppkobling
RF91 Skrevet Desember 31, 2014 Skrevet Desember 31, 2014 Her var denna tråden, ja. Skamfeit bil du ha!
Reset Skrevet Februar 6, 2015 Forfatter Skrevet Februar 6, 2015 Har den siste tiden : Dette har endt opp med Har også siste tiden puslet med litt annet forskjellig i garasjen Holder på å pusse opp ett sett BBS RC090 8 og 9x17, samt 2 stykk throwing stars jeg skal bruke som styrehjul til banekjøring Freakshow reagerte på dette 1
Reset Skrevet Mars 25, 2015 Forfatter Skrevet Mars 25, 2015 Dette prosjektet er nå satt litt på vent!da jeg har kjøpt ny bil som skal brukes på treff til sommern! Men jeg har jo de fleste delene nå, så blir nokk å tusle litt med den innimellom uansett. noen bilder av nybilen Bilen er en orginal M3 E30, 1987 modell Diamant svart Evo front spoler og hekk spoiler med flip GS retro i 18" som skal byttes ut etterhvert Orginal motor på 195hk Blir nokk å sees på E30meet til sommern HypeTraxX reagerte på dette 1
HalvorK Skrevet Mars 25, 2015 Skrevet Mars 25, 2015 Gratulerer med ny bil. Forholdsvis heavy den samlinga di Har du 335en fortsatt ?
Reset Skrevet Mars 25, 2015 Forfatter Skrevet Mars 25, 2015 Ja, 335d`n har jeg enda Bruksbilen det vettu ;p haha
carlhaakon Skrevet Mars 30, 2015 Skrevet Mars 30, 2015 Gratulerer med konge bil Reset reagerte på dette 1
Reset Skrevet Juni 27, 2015 Forfatter Skrevet Juni 27, 2015 Har skjedd litt med M3 den siste tiden. Solgt GS retro felgene, og monterte på Hartge hjula jeg hadde liggende For å få bedre stuk på bilen, så bestilte jeg inn nye kanter, for å gjøre felgene breiere da det er litt plass i M3 buene. Var bare en ting og gjør med gamle dekka da Kjørte på Throwing starts felger imellomtiden, da det gikk en stund før jeg fikk dekk, kanter etc. Her på tur til Frøya, da jeg ble med en kompiss som var der med banebil Ble lei av den ekle spylervæsketanken i motorrommet, da resten er såpass rent og pent, at denne skilte seg ut! Fikk inn en ny kritthvit en fra GS bildeler Nye kanter kom i posten, 3,5" leppe montert =) Noen bilder fra felger ferdig montert, bestilte også deksler i alu fra felgen-garage, da disse manglet En roadtrip til Trollstigen etter ett lokalt biltreff Men synes bilen ble for høy, samt at den subbet ved litt aktiv kjøring, så det måtte jeg få bukt på Fikk tak i Ground Controll Adcance Design, 2 veis justertbart.Var ikke enkelt og finne coilovers, da jeg ønsket og beholde orginal fjærbein. Fikk montert de på natta før GS treffet i Bud, var desverre på jobb på dagtid, men fikk tatt en tur utover etter jobb, for å hilse på kjentfolk som var der Blir nokk å se neste treff Her på plass ved bud camping Ellers litt randome bilder fra ferdig senket bil storfornøyd
Reset Skrevet Juni 27, 2015 Forfatter Skrevet Juni 27, 2015 Det ble nice Hva mål er det på felger rundt om nå? Takk! Mål ble 9,5 og 10,5x17, ET er jeg ikke helt sikker på! kjører på 215/40-17 og 245/35-17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå