Reset Skrevet August 28, 2012 Forfatter Skrevet August 28, 2012 Er hjula bak uten spacere nå? Så hvertfall jævlig bra ut Begynner å bli nå! Yep, er uten spacere bak nå! Gjengene på adapterne gikk av da jeg var ute å cruiset Bra jeg ikke var ute å sladdet Men det var jo bare alu gjenger, så de var nokk mest egnet til show og ikke banekjøring kansje? Montert compakt bakstillingen nå, med nye bremseskiver og klosser, samt ett nytt hjullager da det var litt ulyd på venstresiden! Sveist om eksosen også, byttet ut bakpotten med en 3" simons potte med 3" stuss! Vart litt stillere nå
Reset Skrevet August 28, 2012 Forfatter Skrevet August 28, 2012 Fikk gjort litt idag å! klarte selvfølgelig å knekke ene T-stykket som hører til på kjølesystemet! Hadde vell gjerne kunne ventet litt, men ivrig når man holder på! Resulterte til at jeg å en kompis stakk på jobben hans å laget dette mossing 92 reagerte på dette 1
Turbo-HF Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Ser sååååå bra ut nå.. T-stykke, kontakt Tess?!
Reset Skrevet August 29, 2012 Forfatter Skrevet August 29, 2012 så ut som et billig, dobbelt T-stykke Hehe, uten å vite helt priser, så vil jeg tippe den kansje koster en liten høvding? Kommer nokk til å stikke på Tess å kjøpe noe t-stykker i lunsjen idag Tviler på at de har sånn "dobbelt" t-stykke, men får jo kjøpe 2 stk å koble sammen da
Reset Skrevet August 30, 2012 Forfatter Skrevet August 30, 2012 Spørsmål angående kjøling! Jeg har 2 temperatursensorer på kjølesystemet. Ene er plassert på orginal plassering, og den andre står i termostathus. Begge sensorene viste normal verdi på tomgang, så prøvde jeg den en tur, orginalmåleren sto på normal, men den i termostathus sank til 65-70 grader! Er dette normalt? Min teori var det at når termostat er stengt, så står jo "avkjølt vann" å venter på og komme seg inn, og med en gang termostaten åpnes, så blir det sirkulasjon, og den vil stige igjenn?
Reset Skrevet August 31, 2012 Forfatter Skrevet August 31, 2012 Ingen som kan gi meg noe svar på dette? Har fått hentet ut prøveskilt nå, så blir det trondheim ikveld, så Lånke banen imårra! Fått montert takgrind for å frakte med meg noen dekk oppover også! Kommer ikke til å kjøre med dette til "vanlig", da jeg personlig synes det bynner å bli litt "oppbrukt" mote. Men pga veltebur i baksetet, og bensinsystem i bagasjerommet, så tar jeg ingen sjangser
Stale_H Skrevet August 31, 2012 Skrevet August 31, 2012 Du har fått ut lufta nå da? Så den ikke bare er slik som når du henta den til meg? Har du termostat i nå?
Reset Skrevet August 31, 2012 Forfatter Skrevet August 31, 2012 Ja, jeg tror jeg har fått ut all luft! Har luftet manuelt, og med vacuum greier fra biltema! Kjørte 2-3 mil igår uten noe problem, tempen ligger normalt på orginal måler, og 65-70 på autogaugen! Går selvfølgelig litt opp når jeg kjører hardere. Termostaten står i! Hva tror du om teorien i tidligere innlegg her?
Reset Skrevet September 1, 2012 Forfatter Skrevet September 1, 2012 Da er jeg tilbake fra Lånke etter en utrolig gøy dag! Stakk innom Kyrksæterøra på veg oppover, å hilste på ///Mordi og Larsinj. Da jeg skulle dra derifra, skulle jeg ta en liten avskjedshilsen, å da røyk gasswiren, hehe Fikk heldigvis ny gasswire av Helland, etter litt farting frem og tilbake! Tusen takk til Helland, ///Mordi og Larsinj for hjelp til å komme meg videre Bilde sammen med ///Mordi og Larsinj forbanna gasswiren Stemningsbilde fra etter bytte av gasswire Står i kø for å komme meg uttpå På veg hjem fra Lånke Ikke minst en liten film fra breisladden! Dette var første gang ever jeg har vært på banekjøring, samt deltatt på breisladd konkuranse!
HagenJR Skrevet September 4, 2012 Skrevet September 4, 2012 Bra bilen funket gjennom hele treffet blir det ccn i helga?
helland Skrevet September 4, 2012 Skrevet September 4, 2012 hyggelig å hilse på, satser på å få kjørt litt mer til våren jeg også
Reset Skrevet September 4, 2012 Forfatter Skrevet September 4, 2012 hyggelig å hilse på, satser på å få kjørt litt mer til våren jeg også Ja, utrolig hyggelig å få lånt verktøy, samt gratis gasswire takknemmelig for det Ja, vi får komme sterkere tilbake, begge 2 Bra bilen funket gjennom hele treffet blir det ccn i helga? Har ikke så mye å klage på nei Blir bestilling av diverse tjafs når jeg får lønn, som 16" vifte etc. Står idag montert 2 stk 8" vifter Kjørte uten vifter nesten hele tiden, skrudde dem på når tempen nerma seg 100grader. Tviler på at det blir CCN på meg, vertfall ikke med e30`n.... :/ Blir såfall en svipptur med e36`n...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå