ESveen Skrevet August 11, 2012 Skrevet August 11, 2012 1995 BMW E34 540i Touring, 635'en har fått en bror Oxfordgreen E34 540i 1995. tidligere varebil som er omregistrert til personbil. To eiere i Norge som har passet bra på bilen. Servicehistorikk og kvitteringer som bekrefter kjørelengde og tilstand. Bilen blir ett miniprosjekt da baksetet og nakkestøtter samt rollo mangler. Noen el. feil på CC og vindusheiser. Samt en liten oljelekkasje fra servopumpe. Motor M60B40 er tett, sviver bra og går meget godt.
Fredrik 90 Skrevet August 12, 2012 Skrevet August 12, 2012 Gratulerer med en veldig pen og flott E34 Jeg legger merke til at du har BMW Sound System og orginal spiller, tøft Blir M5 felgene beholdt eller kjøper du nye, synes selv disse sitter som ett skudd på disse bilene og skulle gjerne hatt ett sett slike til min
ESveen Skrevet August 12, 2012 Forfatter Skrevet August 12, 2012 Fredrik: Takk for det. Sound systemet skal få stå, men det tuller en del. På radioen er det kun mono, cd veksleren er stereo, men hopper i hver hump. Det mangler litt lys i hver ende av displayet. Det er dårlig lyd i høytalerene bak. Noen som vet om elementer som passer i originalhullene? Regner med originale element er dyrt. M5 felgene skal beholdes, men skal pusses opp i vinter. Lurer på og levere dem til sandblåsing/pulverlakkering til lakk tech i Trondheim. Ser flere ikke er fornøyd med sølv fargen de bruker. Mr. Moe: Danke, danke! Noen som har ett ratt liggende? Kan godt være ett slikt ratt som står i, men m-tech 2 går også fint
ESveen Skrevet August 12, 2012 Forfatter Skrevet August 12, 2012 Må si meg fornøyd med bilparken vår nå:
S.Hafsmo Skrevet August 12, 2012 Skrevet August 12, 2012 Lookin' good! Si meg, står kastestjernene på E34en feil vei? Edit: nei, det gjør dem ikke. Det er bare i mitt hode at andre veien hadde vært logisk. Vedr. pulverlakk gir dette en ganske grov overflate, og du får vel heller ikke mulighet til å velge BMW's sølvgrå farge. På wheeler dealers pulverlakket dem grunningen og lakkerte med vanlig lakk over dette.
ESveen Skrevet August 12, 2012 Forfatter Skrevet August 12, 2012 Måtte google m5 å sjekke kastestjernene nå. Ser riktig ut. Takk for tipset ang. Grunning. Noen tips for feilkoder på cc? Får 4 varsler om gående pærer, men alle lys er der. Forrige eier har satt i originale pærer. Kan cc resettes?
S.Hafsmo Skrevet August 12, 2012 Skrevet August 12, 2012 Måtte google m5 å sjekke kastestjernene nå. Ser riktig ut. Takk for tipset ang. Grunning.Noen tips for feilkoder på cc? Får 4 varsler om gående pærer, men alle lys er der. Forrige eier har satt i originale pærer. Kan cc resettes? Jeg ble kvitt disse alarmene ved å bytte LCMen. Hadde alarmer på bl.a bremselys, skiltlys, nærlys osv. Kortslutning i ledningene til bakluka (akkurat hvor de "knekker" ved åpning av luke) kan gi tilsvarende symptomer.
ESveen Skrevet August 12, 2012 Forfatter Skrevet August 12, 2012 Okei. Ikke dumt. Får faktisk samme feilkoder, samt hengerlys osv. Av og til når jeg blinker lyser begge pilene en gang (nødblink). Hvor sitter lyskontrollmodulen? Kablene i knekken så bra ut i allefall. Alt fungerer på bakluka, varme, visker, spyler og låser.
S.Hafsmo Skrevet August 12, 2012 Skrevet August 12, 2012 Har du stikk for henger? kan jo være at det har irret sønder og sammen baki der isåfall. LCMen ligger sammen med releene på førersiden, mot torpedoveggen i maskinrommet. Mener det står i lokket hvilken som er LCM.
ESveen Skrevet August 13, 2012 Forfatter Skrevet August 13, 2012 Hafsmo: Takk for hjelpen. Liffi og NB Custom: Takker og bukker!
Mexos Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 Nydelig Vogn Einar Får ta en tur en dag og se Men hvorfor skal du bestandig kjøpe så lekne biler og få med den gubbekassa på kjøpet? SÅnn er det vel å handle brukt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå