ESveen Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 Photoshoot Gløshaugen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxibjørn Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Du kan bruke ratt fra e36 Ring meg for forklaring 93091885 Björn etter kl12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 fin vogn det herre ja gleder meg til min 540 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Utrolig flott bil. Liker fargen på både bilen og interiøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 Fargekombinasjonene gjør bilen til en gubbebil og sleeper, noe som er litt morro. Vurderer nesten å fjerne 540i merket bak også. Regner med jeg beholder høyden på den, selv om jeg har utrolig lyst til å senke den. Noen som vet hvor man kan skaffe innstegslister billig? De er krakulerte og stygge. BMW skulle ha 1800kr for fire lister, noe som er litt i overkant. Ellers skal jeg bytte 3 av listene nederst på dørene, de er ikke helt på plass etter bilen ble lakkert. En ble kjøpt ny så den ser bra ut. Resten flasser og har rustet litt. Noen forslag til forbedringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Synes den ser veldig bra ut original ihvertfall. Interiøret ser veldig eksklusivt og pent ut slik det er nå. Grønnfargen er vel og kanskje skjelden på E34? Har ganske stygge innstegslister selv. Har du disse sølv/krom listene som står BMW på? De er ihvertfall utrolig vanskelig å finne en god pris på. Syntes og at 1800 for en slik kosmetisk detalj var litt i overkant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 Ikke sett så mange E34 i oxfordgreen, men E39 er det flere av. Fargen er nydelig når den ren og sola skinner på den. Fargen vokser litt på meg. Beige interiør har jeg alltid hatt sansen for, men var litt betenkt på beige dash i tillegg. Men det er lyst og fint (når det ble rent). Har de sølv listene ja, tror de er spesielle for 540i (og kanskje 530i V8). 1800 er i overkant, så det for vente litt. Må få sett på den oljelekkasjen i framkant på motor i helga og en eksoslekkasje. Plystrer ved pådrag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Beige blir ofte ekstra pent dersom det er sort over trelista. Litt kontrast gjør seg. Dog mye jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxibjørn Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Terskelistene ble også levert på executive versjonene av e34 .Og ja de er somregel stygge.Det skal finnes noen i carbon hos GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Flotte bilder over her, bra at E34 har kommet til det stadiet at folk synes det er stas å ta vare på dem og ha et strøkent originalt eksemplar Fargekombinasjonen på denne er kanskje litt konservativ, men jeg synes den er kjempeflott og jeg kunne godt ha hatt beige skinn i min Når man ser på bildene over her så ser det fortsatt ut som en luksusbil som kunne ha kosta 600 000,- Innstegslistene mine er heller ikke pene, kunne godt tenke meg å bytte dem selv om armlene står høyere på lista Har forøvrig hatt en Oxford grønn bil selv, en nydelig strøken 1993 Audi 100 2,6 med såkalt S4 line (forløper til S-line). Sort S4 skinninteriør med Recaro sportstoler og ett imponerende kraftig originalt Bose stereo Er vel den bilen som ikke har vært BMW som jeg var mest glad i og stadig savner mest... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Flotte bilder over her, bra at E34 har kommet til det stadiet at folk synes det er stas å ta vare på dem og ha et strøkent originalt eksemplar Fargekombinasjonen på denne er kanskje litt konservativ, men jeg synes den er kjempeflott og jeg kunne godt ha hatt beige skinn i min Når man ser på bildene over her så ser det fortsatt ut som en luksusbil som kunne ha kosta 600 000,- Kostet ikke disse nærmere millionen når de var nye da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 Strøkne originale E34 har jeg hatt sansen for siden jeg kjøpte min første E34 i 2004. En strøken rustfri 1991 525i med 15" og fint lite utstyr. En bil som skulle være en billigbil, men var bedre å kjøre en 2000 modell 316'en jeg hadde før det. Dessuten hadde den mer sjarm. Etter det hadde vi en 2002 E39 520i som ble solgt da vi kjøpte ny leilighet, derfor måtte vi ha en ny billigbil som da ble en 1995 E34 530i. En utrolig stødig og god bil å kjøre. Men manglet litt krefter i forhold til forbruk. Fin lyd. Taxibjørn: Slår på tråden om jeg blir i tvil ang. ratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Kostet ikke disse nærmere millionen når de var nye da? Jo det gjorde de, men jeg mente at interiøret ser ut som det sitter i en som koster 600 000,- i dag Til og med 520en min kosta over 600 000 da den var ny, takket være mye utstyr som fikk luksusavgiften til å slå hardt inn Strøkne originale E34 har jeg hatt sansen for siden jeg kjøpte min første E34 i 2004. En strøken rustfri 1991 525i med 15" og fint lite utstyr. En bil som skulle være en billigbil, men var bedre å kjøre en 2000 modell 316'en jeg hadde før det. Dessuten hadde den mer sjarm. Etter det hadde vi en 2002 E39 520i som ble solgt da vi kjøpte ny leilighet, derfor måtte vi ha en ny billigbil som da ble en 1995 E34 530i. En utrolig stødig og god bil å kjøre. Men manglet litt krefter i forhold til forbruk. Fin lyd. Taxibjørn: Slår på tråden om jeg blir i tvil ang. ratt [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Pene E34er du har hatt, går de ennå Skulle kun ha en billig nummerto bil vi også, derfor jeg fant en 520 og ikke noe større da jeg tenkte det spilte ingen rolle. Men når vi fikk hjem bilen og shinet den skikkelig opp så viste det seg at den var langt mer strøken og i god stand en det vi først trodde Så da ble vi glade i den og bestemte oss heller å ta så godt vare på den som mulig selv om det er en bruksbil. Og ja, E34 har en spesiell sjarm Jeg tar meg noen ganger i å kose meg mer bak rattet i 520 enn jeg gjør i min E90 325d, selv foreldre og kamerater som har kjørt bilen sier at de liker bilen. De har ikke noe særlig grunn men de liker bilen bare, enkelt og greit Mine foreldre hadde en 525i på midten av 90 tallet og har siden hatt både A6er, A4er, E46, E39 og E60 som de har nå men de minnes stadig E34en som blandt de beste biler de har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 24, 2012 Forfatter Share Skrevet August 24, 2012 525'en ble dessverre vraket etter en kollisjon. 530'en har jeg sett igjen på autodb noen ganger. Mistenker at den ikke er i god stand lengre. Når jeg reiste bort en mnd. tid i 2005 parkerte jeg 525'en til foreldrene mine. Jeg bodde midt i byen og ville ikke at den skulle snø ned i en parkeringsone. Da jeg kom hjem fant jeg ut at de hadde brukt den på en utflukt Trondheim - Oppdal for morro skyld. Idag fikk jeg luftet 635'en første gang etter jeg kjøpte E34'en. Kjente hvor kontant E24'en var med Bilstein understellet kontra E34'en med originalunderstell. Så nå lurer jeg på om det blir nytt understell på 540'en også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Viktige detaljer kommer på plass under Lånketreffet: Evigunge Litjhaug gir en hjelpende hånd: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå