RoaldJ Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Håper ikke dette stider helt imot lovverket på forumet her.. Rekner med noen syns dette er både kult eller helt idiotisk Men here goes Kom over ett bilde for en god tid tilbake av en Tricycle for voksne som var "stancet" Syns denne var utrolig kul Jeg har lenge vært i bil-værden, og falt fort for "stance-looken". Har alltid likt lave biler, breie hjul og negativ camber Siden sønnen min nå er kommet i trehjulsykkel-alderen så fant jeg ut at jeg måtte bare "stance" trehjulsykkelen hans Det som er gjort er å lage camber på bakhjula, som igjen senket den en del bak. Måtte da "valse hjulbuene", eller rettere sagt sage ut av "pickup'en" slik at hjula gikk klar Endret casteren på forgaffelen, endte uheldigvis med at trøene går nedi bakken ved sving :-/ Endret vinkelen på styret forover for en mer chopperfølelse.. Skal med tida endre litt på vinklene på selve styret også Lagde ett mønster på forskjermen Skal også bestille "stickerbomb-sheet" fra england Her er noen bilder. Her er noen før og etter bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Hahaha Stilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 hehe.. ja, var ganske fornøyd kidden også.. så ned på forskjermen å peika. "ooooooii!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 En skal tidlig krøkes, er det ikke det man sier da Fabelaktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Hahaha, rått! Selv om det oser "Jeg har for mye fritid" av det:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 Hehe.. tror ikke samboeren hadde sagt det samme NBCustom.. vi skal til spania imorgen (tirsdag).. å hun rista litt på hode når jeg sa hva jeg skulle gjøre idag.. hehe tror heller hun ville ha meg med på pakking og klargjøring av reisen men klarte ikke å få det ut av hode. Måtte bare kjøre på mens jeg kunne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 tøffeste kidden i barnehagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 det her burde være påbudt, tøffeste duden i gata blandt venna sine, helt klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Råeste trehjuls sykkel ever! NÅR den tid kommer sier jeg bare Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Sønnen til en kompis slår deg lett hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Sønnen til en kompis slår deg lett hehe[ Bilde ] veit ikke jeg, rimelig femi bil det der.. Rått RoaldJ, må nok gjøre det samme når guttungen blir eldre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Hehe den har en gang vært rød, men en 58 Ford er langt i fra femi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Må sette på noen feiter felgere bak til gutten da Rimelig grom den der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg