liffi Skrevet November 4, 2012 Forfatter Share Skrevet November 4, 2012 Vintermodus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2012 Lite vinter bildet! Fungerer fremdeles strålende som bruksbil for dama. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 27, 2012 Share Skrevet Desember 27, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 27, 2012 Share Skrevet Desember 27, 2012 Hel og pen E34, virkelig en fin konebil E34 er fortsatt kjempegode familiebiler, mer bil og kjøreglede for lite penger får man ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Desember 28, 2012 Share Skrevet Desember 28, 2012 Flott denne, må si jeg liker fargen Hvordan har rustet du tok holdt seg? Har to små flekker jeg skal ta på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Desember 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2012 Enig. må si jeg har smaken for E34 , har hatt en del av dem nå opp i gjennom, å fler blir det sikkert Rusta har holdt seg borte den. ikke kommet noe tilbake. fikk jo pusset den helt ned til metallet, så det blir som det blir når man bare har biltema / jernia produkter.. men er jo bare en bruksbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Desember 28, 2012 Share Skrevet Desember 28, 2012 dette blei jo rett så flott! fikk du lik fargekode som bilen farge på lakkboks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Desember 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2012 gjorde det! fulgte med bilen, men har bestilt før Eneste minuset er at det var no tull med klarlakken ( sikkert fordi den var billig ) så skal pusse ned å lakkere på nytt etter vinteren. er litt mattblank noen steder ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 Da har jeg funnet reservehjul til bilen å så da har man det å.. Litt synd ar de andre er lakkert sorte. Prøve å fjerne lakken, eller lakke alle sammen hvite.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Ser bra ut dette, liffi Har du en egen tråd om e30'n du henta på henger på forrige side, eller? Spørs om det snart blir en 2-dørs på meg og, dog med mindre hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Gjorde seg med litt lakk på den må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 Ser bra ut dette, liffi Har du en egen tråd om e30'n du henta på henger på forrige side, eller? Spørs om det snart blir en 2-dørs på meg og, dog med mindre hk Var bilen til en kompis! Den blei solgt den dagen ( skam billig ) hadde jeg vist han skulle selge så billig, hadde den stått hos meg! Gjorde seg med litt lakk på den må jeg si Bedre en rust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2013 Henta felgen nå, å den er jo fabriks NY. Aldri brukt. Bare ligget på et lager å støva synd di andre jeg har er sorte.. Mye penere org. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2013 Denne vurderes nå solgt grunnet kjøp av nyere 5 serie Send pm ved interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2013 Da fikk jeg endelig litt tid til denne å. Bytta kalipper bak, samt nye rør. Bytta olje osv.. Så ble en liten mini service Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå