tambur4 Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Flott bil, men var ikke dette ganske billig? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36535339 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Er en e28 i vanvittig pen tilstand. Synd ikke eier svarte på telefon eller tekstmelding da jeg absolutt ville ha denne bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Er bilen til "Orginalpolizei" her på forumet, aldeles strøken og herlig orginal bil Håper den gikk til noen som tar godt vare på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Den ble solgt etter første visning, hadde tenkt til å dra fra Fredrikstad til Trondheim for å kjøpe denne om den ikke hadde blitt solgt så fort. Var ganske sikker på at den ville bli solgt før jeg rakk å dra, og det stemte desverre. Virket som den var i utrolig bra stand . Men en ting jeg ikke skjønner, hvorfor selge så billig? Mener at han kunne fått 6-70.000kr for den bilen uten problem? Meget hyggelig kar på telefonen forresten , det skal han ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 viewtopic.php?f=6&t=232364&hilit=Orginalpolizei#p2474883 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå