Gå til innhold

Julianv's 330ci Manuell ok, CSL+Felger neste


Julianv
 Share

Anbefalte innlegg

Lurer litt på å gå for "race-stuk"..

Opp litt, og mye gummi type gateslicks på sommerhjulene?

Kom gjerne med tanker ang dette.. :D

Okei, driver å svirrer litt tanker rundt i hodet mitt idag..

- Beholde stuket som det er nå, svart folie på tak og speil og mørk folie på alle lykter osv.

- Heve litt og mer gummi på sommerhjulene (Gateslicks), men med en spesiel farge på tak, speil og kanskje grill? Tenker da noe lignende mørk sølv/grå eller sepangbronze. Dette for å få litt kontraster på den ellers så kjedelige Titansilber-fargen.. :D

Felgene blir også en annen farge vis jeg går for andre forslaget.. :)

Forslag og meninger er hjertelig velkommen.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forslaget mitt: M-tech rundtom, brede 18" og laaav samt sorte detaljer (shadowline lister rundt vinduer) evt. foilere bort den kjipe sølvfargen ;)

Sjelden jeg har sett en bil som kler spenstig-fargede detaljer som speil, nyrer etc.. Men en spenstig farge på felger kan kle sølv bil, kommer litt an på felgen!

Spent på å se hvordan det blir med interiøret! Tror det blir kult :) Bilen ser veldig bra ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler Mtech er så oppbrukt, men samtidig så jævla fint.. :P

Klarer aldri å bestemme meg om jeg vil ha eller ikke.. :lol:

Har shadowline grill, og skal få på shadowline folie rundt vinduer imorgen, samt pusse ned listene midt på døren og få lakkert i bilens farge.. ;)

Håndtakene skal også få ny farge!

Det er altfor mange valg her i verden! Lurer på om jeg må prøve å skille meg ut litt med et fint fargetema som går igjen på hele bilen. Hadde det vært en kjip 316 hadde det sett teit ut, men grunnet motor så føler jeg at jeg har "lov" å være litt "harry".. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på med noen fete 18" kantfelger! 17" blir dessverre for lavt med så mye motor :P Siden du skal ha kiwigrønt interiør kan du jo ta igjen den fargen flere steder på bilen? M-tech er desidert finest selv om "alle" har det, men du kan jo for.eks ha csl replica front og M-tech resten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen bilder av interiøret ? Du må skaffe deg finere vinterfelger mann...ingen unnskyldning eksisterer for å ha 330 m/ kompressor også så slappe hjul :P

Haha, du har helt rett.. :cool:

Sommerfelgene blir vinterfelger neste år.. ;)

Angående interiøret så venter jeg til jeg får tak i ny lakk til det før jeg legger ut bilder.. :roll:

Fint langt ifra, men langt ifra fint.. :P

Er det sleeper så er det sleeper! Har man stygge vinterhjul så blir det bare ENDA grommere å legge på lefsene til våren! Slik tenker jeg :)

Liker tankegangen din, Christer.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rått ut det interiøret, og liker tanken om å ha org. fangere og bare noen fete felger :) Monterte du pressa selv? Personlig ville bare heisa den betraktelig. Ser sliten og segen ut når den er så lav :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Veldig fornøyd med interiøret.. :D Må bare få montert en motstand til sitteputen på høyre siden, slik at jeg blir kvitt airbaglyset.. ;)

Monterte pressen med hjelp av SV90 her på forumet!

Og bilen blir heiset en god del, tenker å få skikkelig "tyskerstuk"/Race-stuk.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...