Gå til innhold

Julianv's 330ci Manuell ok, CSL+Felger neste


Julianv
 Share

Anbefalte innlegg

Det skal ordnes såklart.. ;)

Gladnyhet: Motor er gullende god etter at ny LMM kom på.. :cool:

Ligger litt i grenseland på "long term fuel trims", men har tenkt å reset'e disse idag og kontrollere etter en ukes tid.. :)

Ellers har bilen blitt hevet ytterligere bak igår og har nå skikkelig tyskerstuk.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se om jeg ikke får tatt meg en lite kjapp photoshoot her idag, med mindre madammen har barnefri.. :P

Kan legge ut et par bilder jeg har tatt siste tiden med mobilen; dog ingen super kvalitet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom de, ja!

Er spent på hvordan modballkostymet blir :)

Hva har du fargelagt felgene med? Samme jeg hadde i hvite, på en mørkeblå E36 320 for et par år siden.

Skal til med restaurering av vinterhjulene mine, men det blir kreativt i andre farger. Får bare håpe det blir like bra som i hodet. Har googlet meg ihjel, og tror ikke noen andre har gjort det samme før. Hehe. Det er 18" og M6 felger Btw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent jeg også! :)

Fargelagt felgene med plastidip, men det skal av etter turen. Flasser av igjen, boss hele dritten..

Herlig, ser for meg at spygrønt kunne vært kult på din bil.. :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten update:

Driver å jobber for harde livet med å fikse småplukk før turen. Div service og reperasjoner blir utført på løpende bånd her.

Nye felger blir kjøpt imorgen, blir noe midlertidige BBS pitlane 8,5x17" som blir plastidippet lilla for turens del. Subber altfor mye med komboen jeg har nå, ET13 og 215/45 dekk passer IKKE på lav E46.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...