Gå til innhold

Julianv's 330ci Manuell ok, CSL+Felger neste


Julianv
 Share

Anbefalte innlegg

Da er vi enig :) Hånden min blir rævkjørt av dem. Hadde på en 525 og håndsmertene forsvant ikke før bilen forsvant. Haha. Pluss at den var justerbar, så den skrudde seg nedover av seg selv. Og når den var helt nede, skrapte det når jeg plasserte i 5. gir. Så var den i metall.. (iskald om vinteren), og strammeskruen kuttet jeg meg på konstant.

 

Nei, tror det holder med en litt kortere og tyngre kule :) Gjorde det mest pga det kosmetiske og fordi min kule var blitt stygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid enig vi! haha :) Short shift er slitsomt og fælt..

 

Tror jeg også. ZHP-kulen ser jo veldig pen ut, samt den er god å gire med!

Er ikke noen som vet om et billig sted jeg kan få kjøpt girmansjett og den plast brakkerten nederst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, driver å vurderer litt kosmetisk med tiden.. Mtech? M3? Eller mekke til noe form for lippe på orginal-fangeren? :)

Har muligens noen M3-skjørt på hånden. Bakfanger er jeg mer usikker på.. Mtech-lippe på bakluke?

Jeg er helt blank her nå, føler alt er oppbrukt.. :(

 

Fargetemaet på bilen blir simpelt: Silver and black.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke klistre en CSL list på bakluken hvert fall! Så en med det i dag, samme farge og bakfanger som deg. Så faen ikke klokt ut. Haha.

Sølv M-tech er jo meget pent og ikke noe jeg ser ofte. Faktisk sjeldent jeg ser en e46 coupe med M-tech i det hele tatt. E92 derimot, ser jeg omtrent bare med M-sport.

Men M-tech med M-tech list hadde blitt bra.

Så har du jo evt arqray leppen. Den "alle" snakker om å kjøpe, men som aldri gjennomfører. Haha.

Hvis du skal ta M3, må du gjøre det skikkelig. Og det koster...hehehe

Hvis du vil ha jalla-wannabe M3 look, må du gjerne kjøpe eksos og diffuser av meg xD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det bygger litt for langt ned, men vet at Kerscher har en frontleppe til org fanger som ser ganske kul ut så har du jo også Hamann leppa til M-tech, men som sagt, de bygger godt ned.

 

Kerscher:

image_10242_big.jpg

 

Hamann leppa kan du se på det første bilde av min.

Så om du har lyst på en sånn bare ikke i carbon så kan du få min og piske litt mer på lærlingen deres å få sparkle å lakka den opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M-tech ser jo pent ut, men jeg syns alle har det.. :P haha

M3 blir for jalla som Thundercunt sier.

 

Den Kerscher-leppen var faktisk veldig pen! Kanskje litt overkill, men absolutt noe å vurdere. Passer den min fanger da? For jeg har jo ikke lik fanger som på bildet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...