Julianv Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2014 Skal du selge godbilen, sv90? Den som har blitt så jævlig feit nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 Skal du selge godbilen, sv90? Den som har blitt så jævlig feit nå.. vurderer men er ikke sikert enda skulle hatt meg en e60 igjen! er ganske greit med litt plass i bilen! men vis den blir beholdt blir det supersizing av motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2014 Da er alle deler som er nødvendig på plass.. Mangler kun bremsepedal, men kan fint bruke den midlertidig vis jeg ikke får tak i en annen til den tid. Ombygging starter nok nå på onsdag. Skal bli godt å få stell på bilen.. Føler den står litt halvveis her nå, med et oransje blinklys foran (takk koed for å sende feil ), grønne framstoler og resten svart innvendig samt skitten og ekkel.. Stor takk til Stawky som leverte clutch-pedal på døren til meg.. Helt rå bil du har.. Og for en lyd! Hørte deg lang vei når du kom forbi huset igjen og bremset ned mot fartshumpen Smalt skikkelig i eksosen din! haha. Synd jeg ikke hadde tid til mer mas, alltid hyggelig å treffe andre Bmw-interesserte Thundercoil og Stawky reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2014 Noen som vet om jeg MÅ koble opp clutch bryter for å starte bilen? Alle guider jeg finner er fra USA og der har de start-lock på clutchen (må holde inne clutch for å starte) men mange skriver at Europa-biler ikke trenger dette. For i første omgang vil jeg bare ha liv i bilen da det er min eneste bil for øyeblikket. Jeg kommer til å koble opp clutch bryter og modul i ettertid så klart, for å få full funksjonalitet til CruiseControl og ASC. Men jeg kommer til å utføre "swappen" i garasje og ting vil ta litt lenger tid enn vanlig, så vil helst slippe å tenke på clutch-bryter og modul oppkobling med mindre det er helt nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 Boren min sin har ikke clutchbryter på sin som er orginal manuell og jeg har heller ikke det på min som er ombygd til det, så trur ikke du behøver å bry deg om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2014 Kjempeflott! Herlig å slippe alt styret med det.. Har dere cruisekontroll forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 Jeg har ikke testet om jeg har det etter byttet, men får se på det til våren Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2014 Haha no worries Vis jeg mangler CC så kobler jeg bare opp clutch-bryter i ettertid. Jeg vil bare ha revers igjen nå! Kjempeflaut å måtte spørre om skubbehjelp de gangene jeg glemmer at jeg ikke har revers og har parkert feil. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 Haha, den er litt kjei Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 Cc funker nok ikke uten clutch bryteren nei men den tid den sorg Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2014 Haha nei tenkte jeg også Eller tror faktisk det virker, men den vil ikke koble ut vis jeg trør inn clutchen og dermed ruse seg til sperren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 Kan nok stemme det. Flere som nevner det på e46Fanatics. Min virka ikke som manuell, men tror det gikk på koding og ikke manglende stuff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2014 Høres korrekt ut. Ja mye som må kodes om for at alt skal stemme igjen. Husker ikke hele listen, men mener det var 3-4 styreenheter som trengte ny info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 12, 2014 Share Skrevet Februar 12, 2014 Har du fått ZHP kulen? Fikk den rett før helgen. Herlig liten sak det! En god del kortere, tung og god å holde på. Ikke minst er den finere. Hadde lyst å kjøre en tur, men det funker dårlig når jeg ikke har felger. Haha. Så du fisket etter fanger. Tror det blir utrolig pent på sølv coupe Veldig fint med den kontrasten mot splittere/leppe. Blir nok blikkfang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2014 Jepp ligger i bilen og venter på en girstang den passer på haha. Virker utrolig god. Jepp, driver å vurderer sterkt om jeg skal kjøpe CSL-fanger og få på carbon-splitters/Varrstoen(???)-leppe. Tror det bryter opp litt i fronten på den sammen med oransje blinkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå