Gå til innhold

Julianv's 330ci Manuell ok, CSL+Felger neste


Julianv
 Share

Anbefalte innlegg

Skal du selge godbilen, sv90? :( Den som har blitt så jævlig feit nå.. 

vurderer men er ikke sikert enda :P skulle hatt meg en e60 igjen! er ganske greit med litt plass i bilen! men vis den blir beholdt blir det supersizing av motor :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er alle deler som er nødvendig på plass.. :D Mangler kun bremsepedal, men kan fint bruke den midlertidig vis jeg ikke får tak i en annen til den tid.

 

Ombygging starter nok nå på onsdag. Skal bli godt å få stell på bilen.. Føler den står litt halvveis her nå, med et oransje blinklys foran (takk koed for å sende feil :lol: ),

grønne framstoler og resten svart innvendig samt skitten og ekkel.. 

 

Stor takk til Stawky som leverte clutch-pedal på døren til meg.. :cool:

Helt rå bil du har.. Og for en lyd! Hørte deg lang vei når du kom forbi huset igjen og bremset ned mot fartshumpen :lol: Smalt skikkelig i eksosen din! haha.

Synd jeg ikke hadde tid til mer mas, alltid hyggelig å treffe andre Bmw-interesserte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om jeg MÅ koble opp clutch bryter for å starte bilen? Alle guider jeg finner er fra USA og der har de start-lock på clutchen (må holde inne clutch for å starte) men mange skriver at Europa-biler ikke trenger dette.

 

For i første omgang vil jeg bare ha liv i bilen da det er min eneste bil for øyeblikket.

Jeg kommer til å koble opp clutch bryter og modul i ettertid så klart, for å få full funksjonalitet til CruiseControl og ASC.

 

Men jeg kommer til å utføre "swappen" i garasje og ting vil ta litt lenger tid enn vanlig, så vil helst slippe å tenke på clutch-bryter og modul oppkobling med mindre det er helt nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått ZHP kulen? :)

 

Fikk den rett før helgen. Herlig liten sak det! En god del kortere, tung og god å holde på. Ikke minst er den finere. Hadde lyst å kjøre en tur, men det funker dårlig når jeg ikke har felger. Haha.

 

Så du fisket etter fanger. Tror det blir utrolig pent på sølv coupe :) Veldig fint med den kontrasten mot splittere/leppe. Blir nok blikkfang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp ligger i bilen og venter på en girstang den passer på :) haha.

Virker utrolig god.

 

Jepp, driver å vurderer sterkt om jeg skal kjøpe CSL-fanger og få på carbon-splitters/Varrstoen(???)-leppe. Tror det bryter opp litt i fronten på den sammen med oransje blinkere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...