Jokkke Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Bilder av disse på senket E39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 Det har jeg desverre ikke noen bilder av. Men har et bilde fra en e39 med 20" felger, like felger som sådan. Men syntes de er litt store ut, og at kanten foran ser knøttliten ut, og breii bak. Men her kommer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 Gjøre seg klar for en ny sessong med nye pene 19" felger anyone? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 må nok valses endel for å få disse på 3serie. for lavt innpress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Jeg bruker 17" vinterfelger fra en E60m eller E61 nå, og jeg tror innpresset der egentlig er helt feil og men de ligger pent i hjulhuset etter at alt det som var i veien var subbet bort Hadde vært spennende å fått vite om det går. Er det sånn at du har fått de nye hjula dine og at disse nå er til salgs? Det spørs hvor mye senk du bruker, og om det er stivt senkesett.. Jeg hadde 18" felger 9" brede med 255 dekk, dette subbet og var et35 Senkesettet var IKKE stivt... Så du kan få det på, kanskje med litt vals og dekkstrekk + STIVT senkesett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2012 Disse passer til e60 ja. En kollega for firmaet på andre siden av veien har akkurat slik som sommerfelger. Har tatt bilder av de, men finner de ikke akkurat nå : / bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2012 Jule-bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Litt interessert i disse. Kanskje jeg skulle tatt meg en tur nedover i romjula og prøvd de på bilen, om det er mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2012 Hei. Ja, det er fult mulig! Har jekk og verktøy til det Når passer det eventuelt? Passer best på ettermiddagen onsdagen, eller etter 16.00 på torsdag og fredag, ellers så er helgen åpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Da kan jeg ta en tur fredag jeg sender pm så tar vi det derifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi808 Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2012 Nei, det er de ikke Skulle komme to stykker i romjulen å se på de. Men ingen dukket opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg