PenguiN- Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Du får vente å se da RS Det er det jeg mest har lyst å "overaske" og se ansiktet på når de ankommer Trondheim! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Føler ikke for å snakke med deg mere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Hehe ser fram til bildeoppdatering hær ja:) lang leveringstid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 er ikke lang leveringstid heller ^^ dette blir gromt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Bekreftet levering av mine nye felger i Trondheim førstkommende lørdag! Leppen kommer også nå mot helgen (skulle vært her idag). Da gjenstår: -Borrede skiver forann da det er pittelitt kast i nåværende skiver. -Sote rutene forann litt mer ? -Justerbart senkesett / nye senkefjører ? -Litt grovere eksos ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Kjøpe deg eisenmann race! Syns det blir en rå lyd av det, en V8 burde få brøle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 argh, akkurat eisenman race jeg har siklet på...men de penga de penga..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Blir ikke helt godkjent med det da:/ må vel ha sport for at bt godkjenner det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Får ikkje godkjent race nei, men absolutt det tøffeste, får heller ha det orginale liggende til eu-kontroller osv, hadde vertfall gått for race foran sport versjonen Forresten, utrulig pen farge på bilen, likte den godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 7, 2012 Forfatter Share Skrevet September 7, 2012 Ingen flere som vil gjette, dagen før den store dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Ingen flere som vil gjette, dagen før den store dagen? Tipper det er noe AC felger jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 ACS rennsport? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 7, 2012 Forfatter Share Skrevet September 7, 2012 E39 turbo, har du solgt eksosen din ? hvilket merke var det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Det var supersport eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 8, 2012 Forfatter Share Skrevet September 8, 2012 Da var tiden inne folkens! Adjø gamle RH X-RAD 8,5x19 og 9,5x19 Velkommen skal dere være, kjære BBS RS-GT 8,5x20 og 10x20 i smidd utførelse, med 2 delt konstruksjon og titanskruer for å foredle det hele! 275x30x20 Bridgestone Potenza s003 bak 245x35x20 Bridgestone Potenza s003 bak (ps, ved nærmere sjekk kan det hende jeg tok feil når jeg skrev gått ut av produksjon..ser ut som det er mulig å skaffe dette i England iallefall..) Mobilbilder: !STAY FUCKING TUNED! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå