Gå til innhold

Min 2001 E39 M5 - SOLGT:(

PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 494
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dama har kjøpt E46 320D touring så ja, vi har vinterbil...men gud som jeg savner M5`n :(

Ja, regner med den er i sitt ess på denne tiden av året :) husk å vaske og stelle godt med den blanke lakken på den!

Du kan regne med at jeg kontakter deg på våren for en skikkelig shine igjen da bilen smilte ifra øre til øre i flere dager etterpå sist :)

Nytt med bilen?

1: 20"GS Hypertrack type "BBS LM kopi" selges. 8,5x20 og 10x20. tilnærmet nytt da det kun er kjørt ca 1000 km. kvittering på 17 000 medfølger.

2: Hamann kopi leppe selges. Ikke vært montert. 1000 + frakt.

3: Svarte M5 emblem ankommet. Jeg har 1 stk til overs . OEM kvalitet! 300 + frakt?

4: Originale M5 bremseklosser forann selges. Ikke mye brukt og tilnærmet nye ifølge han som skiftet idag. 1000 + frakt?

5: EBC Redstuff montert..latterlig (i mine øyne) at han som gjorde det brukte ca 10-15 minutt pr. side...til sammenlikning brukte jeg flere timer på samme jobb på min 200SX S14a, men ja, jeg er ikke så veldig flink heller.

6: Diverse "Powered by BMW ///Motorsport" klistremerker ankommet fordi jeg er en jævla showoff som enda ikke har kommet over at flere så på Erikyog sin M3 enn min M5 når de var utstillt sammen! :P

7: "ZHP" girkule med LED montert..fyttigrisen for en oppgradering..jeg tør gå så langt som å si at denne gjorde mer for bilen enn du noen gang kan forestille deg! (klassisk jahn teigen dreis over den setninga)!

Hva skal gjøres i vinter?

KW Coilovers, nye hovedlykter (da justeringsskru er ødelagt på passasjersiden og jeg orker ikke reparere), strassentech leppe, Hayward and scott eksos.(4x84mm håndlaget og "mirrorshine" finish")

Hva gjøres til våren?

Sote vinduer forann, stor service, kjøre og smile ifra øre til øre!

Hvor finner jeg inspirasjon nå som det er vinter?

ser på begge yndlingsbildene mine:

tumblr_m5t3pj0vJ31qmo21to1_1280.jpg

Har.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...