PenguiN- Skrevet November 2, 2012 Forfatter Share Skrevet November 2, 2012 joa, merket et fint..bare litt anonymt på Lemans blå bil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Takk for det Diohrvik.Ja, den er senket forann med AP fjærer..men coilovers kommer så fort jeg får lønning Blankt svart M5 emblem montert bak idag..hm...nesten så man ikke ser det står M5 Høres bra ut... Diskre er bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 3, 2012 Share Skrevet November 3, 2012 Samme tenkte jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 3, 2012 Forfatter Share Skrevet November 3, 2012 jo, det er vel kanskje noe i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 7, 2012 Forfatter Share Skrevet November 7, 2012 Ettersom jeg er vimsekopp når det gjelder felger ser det ut som det ble nye felger på meg idag Bare test-montere og blir det bra så blir det kjøp! Bilder kommer etter kl 17.00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 klokken er godt over 17 ???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Han er somlekopp også skjønner du rayen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Ettersom jeg er vimsekopp når det gjelder felger ser det ut som det ble nye felger på meg idag Bare test-montere og blir det bra så blir det kjøp! Bilder kommer etter kl 17.00 BBS CH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Klokka er nå slaget 21.29. HVOR ER BILDE?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Han kødder med noen senterringer som sitter fast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 7, 2012 Forfatter Share Skrevet November 7, 2012 Dem sitter bom fast..originale bbs senterringer med låsering..ene ringen er snart totalt voldtatt men jeg forstår ikke hvordan dette skal enkelt snappes av..herregud så frustrerende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Regner med du har google, sjekke youtube etc?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 7, 2012 Forfatter Share Skrevet November 7, 2012 ja har sjekka...fatter enda ingenting av dette her..har prøvd alt..ALT og dem sitter bom fast de der små låseringene ytterst..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 Haha! Jeg har nevnt de i en tidligere pm. Låseringen tviler jeg på at han får løs. Må slå de ut med en dor. Det funka fett på mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 7, 2012 Forfatter Share Skrevet November 7, 2012 jeg har prøvd å slå de ut..for å si det sånn, jeg bøyde en hammer i prosessen med å få de ut.. http://www.bbs-japan.co.jp/b_img/pro/hu ... 70_200.jpg sånn ser faenskapet ut og det er da den lille ringen som låser hele driten og den får jeg ikke ut av sporet sitt..trangt som faen. snakk om 0,002 mm klaring kanskje for å få noe imellom..er vel ikke slik det skal være ? på bbs sine hjemmer sider står det at dersom man setter inn den ringen og det blir plassert feil, gjør følgende; "The retaining ring can be removed using two small screwdrivers. At and end of the ring, use one SW to move the ring away from the grovove and the other to movethe ring up.".. what the fuck.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå