Jokkke Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyE30 Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 VIRKELIG en nydelig bil det der! Jeg digger også felgvalget, skal ha de selv på min e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Så bilen på finn selv, ikkje braa pingu! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2012 Vi får se om den blir solgt da vettu Tzunami...hvis ikke så er det på ingen måte krise om jeg må beholde (og forelske meg på nytt) til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Kom ikke inn på linken, har du fjernet annonsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38713715 Der er link. spørsmål, kommentarer o.l kan vi ta på PM for de som føler seg fristet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Regner med du ikke skal bestille deg coilovers nå da Men har du funnet noen bra tilbud på Ebay, så si gjerne ifra, for jeg skal ha Knallfin bil, hadde jeg ikke kjøpt den jeg allerede har, så skulle jeg vurdert denne. Btw, jeg bruker min på vinteren, selv om det er en originalbil Men så er ikke min like fin i lakken som din heller da..hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2012 Blir ikke bilen solgt så kommer det justerbart senkesett ifra FK ganske raskt. Noen som vet en diy for dette? Må vel ut med hattehylle bak for å montere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Blir ikke bilen solgt så kommer det justerbart senkesett ifra FK ganske raskt.Noen som vet en diy for dette? Må vel ut med hattehylle bak for å montere? Napp sitteputa rett opp. 2 skruer nede på hver side av seteryggen. Dra nakkestøttene rett opp. 4 skruer skal holde hattehylla påplass der mener jeg på ryggen. vipp ut di 2 lufteventilene bak ved ruta. opn bagasjerommet og skru ut 3skruer som holder hattehylla der. har du el.gardin trer du denne igjennom der den kommer ut, husk og ta bort di "deksla" på sida av gardina. dra hattehylla så rett imot deg er greit med en hjelpende hånd da skruene som går ifra hattehylla nedi bagasjerommet kan vær litt vanskelige og få opp bilen din er upåklagelig foressten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2012 Hørtes ut som en regelrett drittjobb!mkort vei ifra Volda og hit for å bistå også ta seg en fest påspandert takk for hyggelig tilbakemelding om bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Tjaah.jeg banna langt og lenge første gang jeg gjorde det ibekmørket med iphone lommelykt som gikk på og av som den selv ville. Har du først gjort det engang så kan du gjøre det iblinde neste gang Kom på att du må av med deksela på stolpene bak og koble fra lysa der og skal vær og bare nappe di rett ut mener jeg. par klips som holder dem. oooooog høyttalerne er skrudd fast over dempertårna bak Er jo helt sykt igrunn hvor jævli hattehylla er festa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2012 Men den må ut for å montere coilovers bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Yes. du kommer ikke til tårna bak uten att hattehylle må ut så ibunn og grunn må nesten hele interiøret bak ut for og få gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2012 Ja, skal ikke til Trondheim du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 tja visst det dukker opp en M5 i oppkjørselen er jeg lite motvillig Kan ordne deg en DIY med bilder til våren, er for kaldt nå letet selv etter det når jeg holdt på men fann ingen med bilde. er så mye greiere da når enn ser det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå