PenguiN- Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 Ringte forrige eier nå, han hadde av emblemet da han rubbet bakluken, og han hadde faktisk byttet det da det stod ett sånt med tyske flagg-farger på når bilen kom ifra tyskland, men han mente originalt var best. Beklager, min feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Denne var fin den, og fargen passer jo bare perfekt.. Må bare ha en slik m5 engang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Ringte forrige eier nå, han hadde av emblemet da han rubbet bakluken, og han hadde faktisk byttet det da det stod ett sånt med tyske flagg-farger på når bilen kom ifra tyskland, men han mente originalt var best.Beklager, min feil. Hehe, det var ikke ment som kritikk. Men en så pen bil fortjener at alle detaljer er helt "korrekte". Har du noen planer med bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 skjønner Kun tone vinduene forann enda mer samt noen andre hjul...er vel ikke så mye annet man kan gjøre uten at det blir rånete og stygt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 skjønner Kun tone vinduene forann enda mer samt noen andre hjul...er vel ikke så mye annet man kan gjøre uten at det blir rånete og stygt ? Eneste jeg vil råde deg til å gjøre, er å sette deg på kne bak bilen, og få frem glansen i de fire rørene dine i baken på bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 argh! jeg visste noen kom til å ta det opp! For å si det sånn, jeg ELSKER å pusse på ting og stussene slipper ikke unna så altfor lenge, men må komme meg til svigers hvor jeg har en 80KVM splitter ny garasje med varme å stå i da blir det puss og skikkelig motorvask. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Liker! Du får si fra når du skal selge, kansje man finn på nå lurt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 skal du ha leppe på fronten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 Ja, tenker på strassentech eller "den vanlige" ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 fjern da jeg ikke liker andre bilder i min tråd. selv om bilen ser fortreffelig lekker ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Siste gangen var en vingebil jeg skulle forsikre. (10 år siden) Sparebank1 ville ikke forsikre meg, men hadde de godtatt hadde årspremien blitt litt over 96000 husker jeg, og da fikk jeg 20% i startbonus. (nesten det bilen kostet meg) På faren min med 50% som andre bil, så gikk de ned til 32000,- da ser man med en gang at alder har veldig mye å si. Bare prøv forsikringskalkulatorer på gjensidige ol.. I mitt tilfelle såklart er det forskjell, jeg er 20 - men kan ikke se for meg at en 27 åring skal ha samme problemet da er man godt voksen. Det var forresten forsikrings selgern som sa at jeg skulle ha den på mora mi, noe annet var ikke aktuelt - han gadd ikke regne en gang på meg. --------------------------- Det du mener er egentlig at om en 27åring med 70% bonus skal ha forsikring på M5 VS 50åring med 70% bonus skal ha forsikring på M5 Så blir det forskjell i pris? Hadde skjønt det om det var snakk om en 20 åring men når man er 27? Ikke vet jeg Uansett skal ikke diskutere mer nå - kan ikke ødelegge den fine tråden til M5n:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 I dine øyne er 27 år godt voksent, men det er det ikke forsikringsmessig. Alt regnes ut ifra hvor du bor, alder, osv. Jeg snakket nettopp med gjensidige, og på en 2002 modell gått 120000, 12000km i året, 8000 i egenandel, førere over 24, med leiebil, så ble premien på 19500,- Jeg bor ikke mye sentralt, så derfor mener jeg 24000,- er en bra pris siden han bor sentralt. Jeg spurte også om alder har mye å si på premien, og fikk beskjed om det jeg sa at jo mindre sentralt, og til eldre du blir, så senkes premien. Ganske logisk faktisk. 25-35 åringer er ikke en særlig attraktiv gruppe innen forsikringsselskaper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 25, 2012 Forfatter Share Skrevet August 25, 2012 Ordnet forsikring på 2001 M5 i Terra : 17 600. Full kasko. 8000km 4000 egenandel. 27 år og 70% 1 år bonus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 Den hadd gådd ned enda mer med 6000 i egenandel? tror det e d æ har iallefall;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå