Gå til innhold

1M WARSTEINER solgt i Gatebil mag


M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For noen år tilbake kjøpte jeg en morsom Audi av en kompis av deg. Han sa dere hadde henta 3 stk E46 M3 nå for ikke så lenge siden! Det er artig å følge med på det du lager :D

Det er ikke meg, men en kompis av meg, som jeg har hjelpa i gang med å bygge en M3 E46, så skal de i gang med en til.

Så var de 2 andre bilene til noen kompiser.

Syns M3 E46 er en grom bil, både å se på og ikke minst kjøre. Men nå syns jeg det var på tide med noe nytt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år tilbake kjøpte jeg en morsom Audi av en kompis av deg. Han sa dere hadde henta 3 stk E46 M3 nå for ikke så lenge siden! Det er artig å følge med på det du lager :D

Det er ikke meg, men en kompis av meg, som jeg har hjelpa i gang med å bygge en M3 E46, så skal de i gang med en til.

Så var de 2 andre bilene til noen kompiser.

Syns M3 E46 er en grom bil, både å se på og ikke minst kjøre. Men nå syns jeg det var på tide med noe nytt :D

Aah, Okey. Slik & forstå! :) På tide med noe nytt. Du sier noe der! Men jeg syntes jeg ser det hele tia jeg? Hehe :lol: Lenge leve pågangs motet ditt :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30 M3en er dessverre ikke 10 år i Norge før sept 2013, så blir nok ikke på veien før 2014, ferdig godkjent. Typisk å gjøre den ferdig, bruke den og vips bli stoppa og MASSE plunder.

Så MÅ jeg ha en rein bane bil ved siden av. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...