Hardtop Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Feit dame, og fett prosjekt! Abonnert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 For noen år tilbake kjøpte jeg en morsom Audi av en kompis av deg. Han sa dere hadde henta 3 stk E46 M3 nå for ikke så lenge siden! Det er artig å følge med på det du lager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Gromt prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 For noen år tilbake kjøpte jeg en morsom Audi av en kompis av deg. Han sa dere hadde henta 3 stk E46 M3 nå for ikke så lenge siden! Det er artig å følge med på det du lager Det er ikke meg, men en kompis av meg, som jeg har hjelpa i gang med å bygge en M3 E46, så skal de i gang med en til. Så var de 2 andre bilene til noen kompiser. Syns M3 E46 er en grom bil, både å se på og ikke minst kjøre. Men nå syns jeg det var på tide med noe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
W-spec Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Må jo bare følge med og se hva rått du får til denne gangen! 1M er grombil, men tror dette prosjektet blir hakket over orginalen. Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Se der ja dette blir spennende;) kommer sikkert til å bli kanonbra dette;) her skal det følges med;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Synes jo denne kombinasjonen av M striper er veldig tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Følger med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 hvorfor ikke bruke e92m3 bakstilling? er jo samme på 1m så vidt jeg husker, tåler da nok effekt den gromt med 1m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Bøst prosjekt Yngve!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 Jeg har en M3 E92 diff, men den er stor, tung og 3.83 i utvekksling. Mye lettere, har grom sperre til det, og ikke minst lett å finne riktig utvekksling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 For noen år tilbake kjøpte jeg en morsom Audi av en kompis av deg. Han sa dere hadde henta 3 stk E46 M3 nå for ikke så lenge siden! Det er artig å følge med på det du lager Det er ikke meg, men en kompis av meg, som jeg har hjelpa i gang med å bygge en M3 E46, så skal de i gang med en til. Så var de 2 andre bilene til noen kompiser. Syns M3 E46 er en grom bil, både å se på og ikke minst kjøre. Men nå syns jeg det var på tide med noe nytt Aah, Okey. Slik & forstå! På tide med noe nytt. Du sier noe der! Men jeg syntes jeg ser det hele tia jeg? Hehe Lenge leve pågangs motet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Dette blir et veldig tøft prosjekt. 1M coupe minner meg litt om M3 E30. En liten bred tøff jævel Hvilket stage blir presse settet på da? 550? Eneste minuset med dette prosjektet ditt er jo at det blir en stund til du skal bygge M3 E30'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 så gærn som du er, så får man vel følge med her! spent på hvordan dette kan gå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 E30 M3en er dessverre ikke 10 år i Norge før sept 2013, så blir nok ikke på veien før 2014, ferdig godkjent. Typisk å gjøre den ferdig, bruke den og vips bli stoppa og MASSE plunder. Så MÅ jeg ha en rein bane bil ved siden av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå