Gå til innhold

1M WARSTEINER solgt i Gatebil mag


M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du har med å møt opp på sommertreffet ACR iår! :wink:

Om du skaffer meg spons på dekk til det treffet så ! Ellers har jeg ikke råd. Koster meg ca 6000 kr bare i diesel på den turen + alt annet og ikke minst dekk. Så 25 000,- går det fort med alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6k i diesel, skal du kjøre fra polen eller?

250 mil ++ og Hiacen dønn full av 26-30 hjul +++, så henger, bil og div. Da drar jeg på et godt lass. Så kjører jeg stramvire, så da bruker Hiacen fort godt over 2 liter på mila, så da går nok de 6000 lett. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holy shit. Hadde '00 mod transporter 2,5tdi jeg. Med oppakning og m5'en bak brukte den 0,8-0,9l/mil. :) men, er jo Hiace ;)

Om di kjører 80 km - ja. Men ligger man i 100-120 med 34 felger å dekk, + 150 liter bensin, diff og verktøy. Da bruker ikke Transporter mye 0.9 nei. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holy shit. Hadde '00 mod transporter 2,5tdi jeg. Med oppakning og m5'en bak brukte den 0,8-0,9l/mil. :) men, er jo Hiace ;)

Om di kjører 80 km - ja. Men ligger man i 100-120 med 34 felger å dekk, + 150 liter bensin, diff og verktøy. Da bruker ikke Transporter mye 0.9 nei. :D

Faktum er at du er et trekkplaster, rekker du ACR hvis det dukker opp feks dieselspons?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holy shit. Hadde '00 mod transporter 2,5tdi jeg. Med oppakning og m5'en bak brukte den 0,8-0,9l/mil. :) men, er jo Hiace ;)

Om di kjører 80 km - ja. Men ligger man i 100-120 med 34 felger å dekk, + 150 liter bensin, diff og verktøy. Da bruker ikke Transporter mye 0.9 nei. :D

Faktum er at du er et trekkplaster, rekker du ACR hvis det dukker opp feks dieselspons?

Er ikke bare det som koster. For se om jeg får noe spons på noe som helst i år. Jeg har olje fra Oljerageret, som jeg har vært så heldig å hatt meg meg altid. Nordic motorsport er gjør jo en knall jobb.

PeeBee holder på med forstiling osv.

Skal søke hos Biltema i år, men de sponser så mange nå og ikke sikkert jeg får noe.

Går jo fort 30-40 dekk der oppe også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...