Sund.M3 Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 dette begynner å se veldig gromt ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 dette begynner å se veldig gromt ut nå Takker Håper den er kjørbar rett etter påske. Nordic ( les Andebu fyker'n) har vist kontroll på div fester osv, som skal på. Han levere jo varene han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 [ Bilde ] Regelen sier; aldri mørke lykter på en lys bil. Men, se som linjene fra diffusoren blir hentet inn på lyktene, eller omvendt. Har må det enten photoshoppes eller prøves syns jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Skal ikke ha noen mørke lamper nei.! Skal jeg han nye, blir det org facelift lamper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Skal ikke ha noen mørke lamper nei.!Skal jeg han nye, blir det org facelift lamper. Er heelt klart enig, men på en eller annen forskrudd måte så det ut til å passe på denne. Ser du meg med en sånn i lomma på treff i sommer er du i faresonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Er nok redd det ikke er Yngve som er i faresonen om du kommer i nærheten av den bilen med en sprayboks Da er du heldig OM du blir fraktet vekk fra stedet slik : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Er nok redd det ikke er Yngve som er i faresonen om du kommer i nærheten av den bilen med en sprayboks Da er du heldig OM du blir fraktet vekk fra stedet slik : [ Bilde ] Tipper både person og bil kommer til å se like skada ut som på bildet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Er nok redd det ikke er Yngve som er i faresonen om du kommer i nærheten av den bilen med en sprayboks Da er du heldig OM du blir fraktet vekk fra stedet slik : [ Bilde ] Hehe, den er det jo bare å gi opp å vinne sporenstreks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Det ser ikke feil ut med org Blackline på hvit bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Fått satt på blinklys, nye org 1M/M3 bærearmer, spinndler og div. Ikke minst fått rydda vekk alt rote fra disse jævla E46 M3ene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Ikke minst fått rydda vekk alt rote fra disse jævla E46 M3ene Ikke glem at det er disse som finansierer denne galskapen nå da Ser veldig gromt ut, fått gjort mye siden jeg var nedom deg sist Blir morro å se denne på treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Derfor jeg skrev det NA Så glad i disse E46ene jeg. Må vel finne meg en snart igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Hvordan ble det seende ut i hjulhusa bak etter at nordic ble ferdig a ? bilder Må få liker knapp på bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Fy fan for ein garasje!!!! Her snakke vi mykje grom deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Fy fan for ein garasje!!!! Her snakke vi mykje grom deler Noe gromt må jeg også ha da ! Dere Husnes gutta lader jo med alt mulig gromt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå