ehrnst Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 tøff sticker. Ser også at NMS skal få lage et halvbur til meg og, ser litt vassere ut enn hva jeg fikk til;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Flott sticker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 Flott sticker! Tar med noen på E30 meet. Har kosta meg ca 50 kr stk, har i sorte og sølv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Haha fet sticker! skal ha på e30meet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Jeg savner ikke noe biler jeg selger, men hadde vært lurt å hatt bilene noe lengre Da har NMS blitt ferdig med halvburet, så siste fin puss før E30 meet gjøres i disse dager [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Ser utrolig bra ut, Yngve Bra jobb, Mr.X! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 Da er bilen race ready for E30 Meet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Så flink du er til å vaske å sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 Så flink du er til å vaske å sånn! Takk du. Lært av Bjørn Werner De står nå klare med voks på seg, som skal god gjøre seg i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Er så rått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Mulig å låne E46'en? Neida, store sjanser for at du ser gullfelgene mine på treffet. Når reiser du? Håper jeg er ferdig på jobb til å kunne kjøre med Glenglen på fredagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Faen så jeg gleder meg til å se denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2013 Faen så jeg gleder meg til å se denne bilen Trodde du likte å titte litt på meg også jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Ja herregud, ikke missforstå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 jeg så begge bilene i dag, og det er synd med det regnværet som er meldt, for det her er flotte biler på vei! får kose dere på treff dere som kan- mens jeg må jobbe ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2013 Ja, brukt timer på shining, så kommer dette møkka været Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå