M3 Yngve Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 Nekter å tro den skjermen kom slik.. Var vel en trekonstruksjon på størrelse med en traktor rundt den tenker jeg:D Ja Schmidmann klaga på dyr frakt, pga de kom i store trekasser de skjermene. Har fått en god deal med Schmidmann, så blir ikke SÅÅÅ dyrt. Har bestilt ei grom pakka fra Deamondscreek også, den ble litt dyr. Men kan ikke sette kjipe stoler osv inn i denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Når den blir ferdig, må du kjøre en photoshoot med Bård. 1M hans i Valencia var helt rått! Skal følge denne ja! Lykke til med prosjektet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Endelig ett nytt prosjekt fra deg! gleder meg til å se når du kommer igang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 Takker Kan si det klør godt i fingra her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 del den schmiedmannavtalen med meg a! fikk ikke annet enn "vi kan gi deg god pris på våre allerede gode priser" jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Se det Trond. Ikke noe E28 fingere på de der Ehmm... det er jo ikke for seint så....... det skal nok gå bra?! Faen å store de skjermene var med hele kanalen og greier. Må handle deg semi for å få dem hjem du nå Thorbjørn: Har nok ikke åpna julegavene til Yngve jeg, spørs om det ikke har vært noen andre julenisser før meg der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 Får de vel inn i en kort Hiace vel ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 hvor kommer den fra? min fra california tok 13 uker, og den jeg tok fra newyork tok 8. Det var tregt.. Mener Camaroen til far kom til Drammen på 3,5 uke med Jetcarrier, fra Philadelphia (Pennysylvania/New Jersey). Null tull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Får vel følge med her da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Får de vel inn i en kort Hiace vel ? Det er jeg jammen ikke helt sikker på. Er jo helt fra baklykta til begynnelsen av kanalen ved forhjulet. Skal på jobb på mandag så kan måle da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 blir vell bra som vanlig dette, mangler ihvertfall ikke på gromdeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 Ser ut som bilen ikke kommer til Norge før 29/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 blir den sendt med robåt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 21, 2012 Forfatter Share Skrevet September 21, 2012 blir den sendt med robåt? Skulle nesten tro det. Går på båten i dag, så skal den vist en liten tur til Asia først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Kommer vel med en kvinnelig blind passasjer på 160 og noen og 50kg i bagaserommet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå