Gå til innhold

Prisen på E39 går opp og ned gitt

jojr
 Share

Anbefalte innlegg

Hva mener dere er en go pris for en e39 fks 523 / 528 i go stand da ? :) er jo sykt stort sprik i stand på dem. :P

Svige broren kjøpt seg 1998 modell 523(full utstyrt) med 174k på telleren for 73k sommeren 2011. Bilen var i topp stand da han kjøpte den og gikk til nå 21kkm uten en eneste feil, kun slitedeler.

Etter min mening 80-90k for biler med mer enn 200kkm på telleren og riper over alt er for mye [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg solgte min i februar.

97mod, 523ia, ca 178000km skinn, takluke, nylig eu ok, rustfri bakpotte, depo lykter framme og bak. Fin i lakk og interiør. Liite rust. Komplett servicehistorikk, nye bremseskiver og klosser.

Hadde girkassen vært ok ved salg hadde prisen vært 60++.

Eneste å sette fingeren på, med utgangspunkt i at det var en 15år gammel bil- var servopumpen som holdt på å ta kveld, og girkasse som lugget litt når den skulle i gang fra stillestående i drive og revers. Borsett i fra det, var min et godt men brukt eksemplar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg solgte min 523/528i manuel med coilovers, hvite blinklys, m-sport ratt, powerflex, shadowline, glasstakluke osv for 55k.

Den var dessverre rusten i dørfalser, panser og rundt bensinlokk og hadde passert 265 000km.

Men den var i topp teknisk stand, så det var mye bil igjen om rusta hadde blitt gjort noe med.

Jeg ville aldri betalt mer enn 65k for en 96-98 mod 523i, med mindre det var noe ekstragavant med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ikke rart at prisforskjellene blir store på en sånn bil, de varierer jo fra velholdte gode biler til vrak (selv om de kan se pene ut). Selv valgte jeg å kjøpe en 523 med en eier og lav km og betalte dermed med glede litt ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Priser varierer veldig mye ja, selv synes jeg det er galskap å betale over 60k for en gammel e39 med over 200k på telleren. Det fine med disse er jo at man kan være heldig å kjøpe billig, for så og selge med fortjeneste. Jeg kjøpte min E39 for 60, hadden den i nøyaktig ett år og solgte den for 60.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...