jojr Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36644341 Regner vel egentlig ikke med at denne går for den prisen. Synes beskrivelsen av bilen var bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Prisene på BMW har alltid vært sesongbasert. De går opp rett etter påske og faller ca i Oktober. Sånn uten at jeg har saumfart annonsen, har ikke the hots for E39 og følger ikke med på prisene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Den er vel ca dobbelt så dyr som hva hun burde forvente å få. Jeg tror faktisk ikke jeg har lest en mer uryddig annonsetekst før! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Sjekker e39 på finn 2-3 ganger daglig, nå for tiden ser ut som folk selger gull og ikke biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Jeg ga mindre for en 520i i 2008 med halve km standen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Hva mener dere er en go pris for en e39 fks 523 / 528 i go stand da ? er jo sykt stort sprik i stand på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Hva mener dere er en go pris for en e39 fks 523 / 528 i go stand da ? er jo sykt stort sprik i stand på dem. Svige broren kjøpt seg 1998 modell 523(full utstyrt) med 174k på telleren for 73k sommeren 2011. Bilen var i topp stand da han kjøpte den og gikk til nå 21kkm uten en eneste feil, kun slitedeler. Etter min mening 80-90k for biler med mer enn 200kkm på telleren og riper over alt er for mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Jeg solgte min i februar. 97mod, 523ia, ca 178000km skinn, takluke, nylig eu ok, rustfri bakpotte, depo lykter framme og bak. Fin i lakk og interiør. Liite rust. Komplett servicehistorikk, nye bremseskiver og klosser. Hadde girkassen vært ok ved salg hadde prisen vært 60++. Eneste å sette fingeren på, med utgangspunkt i at det var en 15år gammel bil- var servopumpen som holdt på å ta kveld, og girkasse som lugget litt når den skulle i gang fra stillestående i drive og revers. Borsett i fra det, var min et godt men brukt eksemplar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Jeg solgte min 523/528i manuel med coilovers, hvite blinklys, m-sport ratt, powerflex, shadowline, glasstakluke osv for 55k. Den var dessverre rusten i dørfalser, panser og rundt bensinlokk og hadde passert 265 000km. Men den var i topp teknisk stand, så det var mye bil igjen om rusta hadde blitt gjort noe med. Jeg ville aldri betalt mer enn 65k for en 96-98 mod 523i, med mindre det var noe ekstragavant med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36925266 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36925266 Oi!!! men det er nok de uvurderlig flotte felgene som høyner prisen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36925266 Oi!!! men det er nok de uvurderlig flotte felgene som høyner prisen:) Jepp, med mange tusener opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Ikke rart at prisforskjellene blir store på en sånn bil, de varierer jo fra velholdte gode biler til vrak (selv om de kan se pene ut). Selv valgte jeg å kjøpe en 523 med en eier og lav km og betalte dermed med glede litt ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimzor Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Priser varierer veldig mye ja, selv synes jeg det er galskap å betale over 60k for en gammel e39 med over 200k på telleren. Det fine med disse er jo at man kan være heldig å kjøpe billig, for så og selge med fortjeneste. Jeg kjøpte min E39 for 60, hadden den i nøyaktig ett år og solgte den for 60. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Det er heller ikke rart prisene varierer, da det ennå er en del av de siste årsmodellene som holder oppe nivået. Ikke at de blir solgt så dyrt kanskje men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå