Gå til innhold

Min E39 '98 M-sport - Oppdatering side 31

Jokkke
 Share

Anbefalte innlegg

Har ikke helt satt meg inn i det enda, men det høres jo bra ut :) Får søke litt jeg da. Har sett noen som har trukket kabler selv, men jeg er ikke god på elektronikk så legger det fra meg :P Men ferdige ledningsnett er jo genialt, evt. få tak i det fra en delebil eller noe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er mulig å legge opp ledninger selv ville jeg sendt en pm til compatkit her på forumet, han kan sikkert gi noe veiledning eller legge det opp til deg for en grei pris :) (vist han har tid, da han har garasjen full :P ) Hyggelig og hjelpsom kar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut. Uvant å se pre-face lykter og nyrer sammen med m5/m-tech plast, ble vel solgt noen originale m-tech biler med denne kombinasjonen i år 2000. Mye måtte du ut med for m5 interiøret a? Savner ikke E36 litt da :P må si e36 er morsommere bil å kjøre, selv om min e39 er sjappere enn e36'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut. Uvant å se pre-face lykter og nyrer sammen med m5/m-tech plast, ble vel solgt noen originale m-tech biler med denne kombinasjonen i år 2000. Mye måtte du ut med for m5 interiøret a? Savner ikke E36 litt da :P må si e36 er morsommere bil å kjøre, selv om min e39 er sjappere enn e36'n

Takker! :) Er faktisk litt i stuss om jeg skal beholde pre-facelift lyktene foran og bak, eller å oppgradere til facelift-look? Hva syns du? :)

M5 interiøret var i når jeg overtok bilen, men tror ikke det ble så altfor mye da bakseter+dørtrekk er fra en M5 og framseter er fra en M5. Må si jeg savner E36 litt ja, har litt lyst på E36 325i coupe eller noe men er blitt veldig glad i disse E39'ene fortiden :P Du har jo både E39 og E36 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer seg :P

Fått bestilt ettermonteringskit til multifunksjonsratt nå, det blir vel kjekt å koble opp.. :P

Har også kjøpt litt alcantara stæsj inni, tror dette blir bra sammen med M5 ratt trukket i alcantara :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...