Markus bimmer Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 BMW 520i E34 1991 kjøpte den i mai 2012 da jeg var 16 år Planer som er gjort og ikke gjort for bilene fremover er:V8 front:ja gjortM5 E34 kit originalt:ja gjort, trenger ny lakkKW variant 2:ikke gjortRondell D58:ja gjortHellakkering (Granitsilber):ikke gjortnye lykter over hele bilen:ja gjortgrenrør:ja gjortbygge eksos fra grenrør "2.5" rakrør:noe gjortfjerne all rust:noe gjort men mangler littlakka opp kanaler:ja gjortfå den EU-godkjent:ikke gjort enda august/septemberbytte toppdeksel og bunnpanne pakning:ja gjortM5/540 understell:ikke gjortsvartskinn eller sports stoff interiør:ikke gjorteffekt bak potte:ja gjortnoe rust:noe gjortsikkert mer men det kommer senere det var bil når jeg kjøpte den i mai neste bilde er fra augustdette er bilde fra den dagen jeg hentet bilen
Kristiansan'årn Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Virker som en fin bil detta, noe galt med den? Hva er planene? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Markus bimmer Skrevet August 26, 2012 Forfatter Skrevet August 26, 2012 ja har et lite problem det er at den jager på tomgang men det ser ut som det er en slange som ikke er helt tett som jeg skal bytte og se om problem blir borte og planene er og få v8 front og evnt m5 stylling og powerflex over hele bilen og ta hel lakkering i orginal (Granitsilber), det sikkert mer i farta som jeg ikke kommer på akkurat nå da men kommer bilder etter hvert
Markus bimmer Skrevet August 26, 2012 Forfatter Skrevet August 26, 2012 fått lakka opp kanalene GPower fra en(635) bak potte ny polert
Markus bimmer Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2012 da har jeg bytta til meg en facelift front MariusE34tds reagerte på dette 1
Markus bimmer Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2012 da har jeg fått på fronten og kjøpt inn grenrør og jeg kjøpte noen rondell d58 18, litt oppbrukt men ingen jeg kjenner i området som har sånn bilen men sånne felger så derfor valgte jeg di
Markus bimmer Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2012 det går seint grunnet ikke alt for mye penger og flytting av bil og vinterlagring for vintern men kommer mer updates etter hvert som det skjer ting med bilen
Markus bimmer Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2012 noen bilder fra bilen i dag
Markus bimmer Skrevet November 13, 2012 Forfatter Skrevet November 13, 2012 jeg lurer på om det er noen her på forumet som vet om noen bra chip til 520i m50 e34, noe som kan gi litt bra effekt jeg vet om dinan men vet ikke om den passer på 520i m50, vet også om superchip men vet ikke om det er bra?. så derfor spør jeg dere her på forumet fordi jeg har ikke peiling på det her trenger hjelp så det bare til og skrive!?
Reset Skrevet November 14, 2012 Skrevet November 14, 2012 Gamle bilen til Joakim jo! Skal følge med her
Tzunami Skrevet November 14, 2012 Skrevet November 14, 2012 Ser ut som du har gode planer her Men ang chip, så får du minimalt ut av en sugemotor, da ville jeg heller sett på motorbytte til m50b25, evt kompressormate. Du har jo allerede eksos, så det hjelper jo litt
Markus bimmer Skrevet November 14, 2012 Forfatter Skrevet November 14, 2012 okei takk for tipset vist jeg skal gjøre noe mer en chip så blir det nok motor bytte til en m50b25 med turbo tenker jeg
Markus bimmer Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Skrevet Desember 15, 2012 har vært allt for dårlig med uppdats her men får vel legg til noen bilder da også et bilde fra (Mjørgen) sin bil på forumet her lenge før han eide den da, med meg selv på bilen fant igjen noen bilder av den fine M535 e28 der ny skjøt som var en del støre en orginalt måtte teste ut hvordan oransje blinkers så ut på bilen med V8 fronten selv syntes jeg det så bra ut er vel så og si ferdig snart dette bilde er tatt fra begynneslsen av tilpassinga da valgte og bytte ut orginal manifold til grenrør her er et bilde av grenrør på bilen;) veldig dårlig bilde da men la gå! det er meg som liten! dette er (Mjørgen) sin bil nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå