Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

BMW 520i E34 1991 kjøpte den i mai 2012 da jeg var 16 år :D

Planer som er gjort og ikke gjort for bilene fremover er:
V8 front:ja gjort
M5 E34 kit originalt:ja gjort, trenger ny lakk
KW variant 2:ikke gjort
Rondell D58:ja gjort
Hellakkering (Granitsilber):ikke gjort
nye lykter over hele bilen:ja gjort
grenrør:ja gjort
bygge eksos fra grenrør "2.5" rakrør:noe gjort
fjerne all rust:noe gjort men mangler litt
lakka opp kanaler:ja gjort
få den EU-godkjent:ikke gjort enda august/september
bytte toppdeksel og bunnpanne pakning:ja gjort
M5/540 understell:ikke gjort
svartskinn eller sports stoff interiør:ikke gjort
effekt bak potte:ja gjort
noe rust:noe gjort
sikkert mer men det kommer senere :D

qq677dvzz56kyequg385.jpg
det var bil når jeg kjøpte den i mai neste bilde er fra august

gtonpa3jv5hytfyafeyd.jpg
dette er bilde fra den dagen jeg hentet bilen

ws78bg3bfc7nt2kk9vmo.jpg

n3ncsvlx0a1prslqn1v4.jpg

Skrevet

ja har et lite problem det er at den jager på tomgang men det ser ut som det er en slange som ikke er helt tett som jeg skal bytte og se om problem blir borte og planene er og få v8 front og evnt m5 stylling og powerflex over hele bilen og ta hel lakkering i orginal (Granitsilber), det sikkert mer i farta som jeg ikke kommer på akkurat nå da men kommer bilder etter hvert ;)

• 1 month later...
Skrevet

da har jeg fått på fronten og kjøpt inn grenrør og jeg kjøpte noen rondell d58 18, litt oppbrukt men ingen jeg kjenner i området som har sånn bilen men sånne felger så derfor valgte jeg di ;)oovw98bqbwrxuospmtc9.jpg9mz7hgxzl1otjef86em2.jpg

Skrevet

det går seint grunnet ikke alt for mye penger og flytting av bil og vinterlagring for vintern men kommer mer updates etter hvert som det skjer ting med bilen ;)

• 3 weeks later...
Skrevet

jeg lurer på om det er noen her på forumet som vet om noen bra chip til 520i m50 e34, noe som kan gi litt bra effekt ;) jeg vet om dinan men vet ikke om den passer på 520i m50, vet også om superchip men vet ikke om det er bra?. så derfor spør jeg dere her på forumet fordi jeg har ikke peiling på det her :) trenger hjelp så det bare til og skrive!? ;)

Skrevet

Ser ut som du har gode planer her ;)

Men ang chip, så får du minimalt ut av en sugemotor, da ville jeg heller sett på motorbytte til m50b25, evt kompressormate. Du har jo allerede eksos, så det hjelper jo litt

• 1 month later...
Skrevet

har vært allt for dårlig med uppdats her men får vel legg til noen bilder da :) også et bilde fra (Mjørgen) sin bil på forumet her lenge før han eide den da, med meg selv på bilen :) fant igjen noen bilder av den fine M535 e28 der ;)6sd8nqllyv9jgssinxt2.jpgny skjøt som var en del støre en orginalt :)ilpg7ofgij75up6agsxi.jpg måtte teste ut hvordan oransje blinkers så ut på bilen med V8 fronten :) selv syntes jeg det så bra ut :)ffn1bkg5fhbl2nhdbzzz.jpg er vel så og si ferdig snart dette bilde er tatt fra begynneslsen av tilpassinga da :) valgte og bytte ut orginal manifold til grenrør ;)ns7t5m0xk9rdeo612xjj.jpg her er et bilde av grenrør på bilen;) wxtm57lxzq5mwxzlgd3y.jpg veldig dårlig bilde da men la gå! det er meg som liten! ;) dette er (Mjørgen) sin bil nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...