Markus bimmer Skrevet Juni 22, 2013 Forfatter Skrevet Juni 22, 2013 Da var sideskjørt på montert! Og E30meet lørdagen!
Markus bimmer Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Skrevet Juni 24, 2013 Da ble det Toppdekselpakkning bytte da den gammle var sprø og dritt dårlig fikk rensa innvendig av toppdekselet der var det en del gammal seig og olje som satt igjen etter mange år! vil bare at M50 skal holde ut det året her så blir det mest sannsynlig S38 i bilen til vinteren så blir det mer spenndende oppdateringer etter hvert! gjerne legg igjen en kommentar om hva dere syns om planene for denne E34 her!
Mjørgen Skrevet Juni 27, 2013 Skrevet Juni 27, 2013 veldig dårlig bilde da men la gå! det er meg som liten! dette er (Mjørgen) sin bil nå. Åi åi har du bilde av bilen min jævlig artig! Har du flere ??? dette er gammelt!
Markus bimmer Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Skrevet Juni 27, 2013 Ja e artig ta bilde der ja! trur i har fleire liggendes en plass, detta vart tatt i danmark! Når Ronny Talstad hadde bilen for herrens mange år sia
Markus bimmer Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Skrevet Juni 27, 2013 meget pen bil dette her! s38 hadde vert grooomt! Takk for det AHellem! Hadde gjort seg med en sikkelig S38 mest sansynnelig blir det, det til neste år da bilen skal tas all rust av og lakkeres opp igjen i org fargen!
Markus bimmer Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Skrevet Juli 18, 2013 Kjempegøy og fin lesning! Tusen Takk for det hyggelig og høre gøy at folk gidder og lese i denne tråden
Markus bimmer Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Skrevet Juli 18, 2013 Det har ikke skjedd så mye i det siste men kommer en liten Update med bilder! ;)har tatt og rubbet og polert bilen bare for og få den til og shine opp litt men lakken er dårlig så må selvfølgelig lakkers opp igjen jeg har aldri polert bil men rubba den først sikkelig også smørt jeg inn deler av bilen godt med polering fra Autoglym! så det ser helt greit ut men langt i fra noe som kan kalles strøkent men, gikk over bilen 2 ganger med polering! legger til en del bilder!
Markus bimmer Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Skrevet Juli 19, 2013 Tok noen bilder i fin været det er iphone så er ikke så veldig bra men det for duge en så lenge hvertfall
Markus bimmer Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Skrevet Juli 21, 2013 Hyggelig at du følger med taxibjørn er ikke mye som skjer fram over nå bare små fiks fram til EU-kontroll blir sveising av eksos for den er ikke helt tett og fin! og bytte olje på kassa og diffen og litt bremser bak også håndbrekk bare!
Markus bimmer Skrevet August 8, 2013 Forfatter Skrevet August 8, 2013 Da deler jeg her å noen har stjålet Bak fangeren min M5 E34 så gjerne se om dere ser en fanger i den fargen! ;(
sveigis Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 Ja hva skal en si ....Lenge leve rasshøla!!! At en aldri skal få ha tingene sine i fred,dette var kjedelig så fin som denne var blitt.
Markus bimmer Skrevet August 8, 2013 Forfatter Skrevet August 8, 2013 Jaa detta var jævlig kjipt 1 uke ferie og der var den borte når jeg kom hjem igjen! Men har lagt ut bilde overalt om at den er stjålet så håper jeg finner syndern for da skal han få seg er fint besøk ja!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå