Gå til innhold

M550dX

q1337
 Share

Anbefalte innlegg

Nå skal det vel sies at det ikke er så gærnt det vel, og hvis du legger godvilja til, så kan du vel si at de 9 sekundene er for å oppnå 141 km/t, altså høyeste farten lappen ryker på ;) Da har du plutselig en veldig sprek bil ;) 0-141 på 9 er respektabelt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil, f10 er også en av få sedaner jeg liker utseende på.

Takk for det! Er enig, synes personlig det er litt "coupe" form på F10, noe som jeg liker svært godt :) Så er det litt morsomt med noe så "upraktisk" som en F10 kontra en F11 :) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, coupe utseende er mye av grunnen til at det ble f10 og ikke f11 på meg.

De har virkelig lykkes med designet, nå er jeg spent på nye x5'en!

Jepp! De har truffet bra med designet, mye av de samme linjene er jo å finne på F30 også.. Når det gjelder X5, så er jeg ikke så spent, hehe.. Dette er biler jeg har mistet mye av sansen for.. Synes SUV var stilig før, men etter 5 år med Q7, så må jeg si det er nydelig å komme ned på bakken igjen.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hel grom bil ;) drømme diesel bil dette! Fin kombo med fargen på bilen og felger ;)

Takk for det! Hvitt og gunmetal går godt sammen, svart kan bli litt kjedelig, men gunmetal er perfekt! Samtidig ser de rene ut, selv om de er møkkete, akkurat som den hvite bilen :)

Lekker bil, slike er det ikke mange av, diskre og raskt.

Gratulerer med et godt valg, nyt denne!

Takk for det, liker at den er diskre, men samtidig sporty :) De fleste skjønner at det er noe utenom det vanlige når de blir forbikjørt rimelig raskt ;)

Gratulerer med meget tøff bil!! ta en titt på denne videoen, hadde jeg vært deg hadde jeg ikke vært i tvil engang, den leppa må du jo bare ha!!!

Vossen F10

Ja, har sett på den videoen MANGE ganger.. Er en helt nydelig bil. Det meste er imidlertid customlaget, men er tatt utgangspunkt i 3D-design. Er IKKE noe billig kit, og tror nok det er veldig få som kan gjøre dette ordentlig i Norge med tanke på tilpassingen og de forskjellige justeringene. Den 550´n er imidlertid helt rå! Kunne tenkt meg å byttet diffusoren bak til en M5-stil diffusor, samt byttet refleksene bak på fangeren med hvite deksler. Men er helt enig med deg, den F10´n er helt nydelig.. Tipper den er Dinan rigget også, ihvertfall etter lyden å bedømme i noen av de andre videoene av den.. Leste noe om den på Bimmerpost at bakfangeren var gått til skogen, og den var helt one-of-a-kind custom designet til denne bilen.. Ikke billig med andre ord ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ikke billig ut nei :P men tror jeg hadde klart å punge ut store summer for den fronten, for den er jo bare helt magisk! :o

Ja, den er meget stilig! Synes panseret er ganske rått også jeg men, det er vel først om fremst totalpakken som får bilen til å fremstå så rå som den gjør ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...