Glenglen Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Legg ut bilder Her er mine bilder. link til facebook album. "like, share og tag" https://www.facebook.com/media/set/?set ... 5c43a5fede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Eeeeendelig;-) har venta på denne.. hadde lyst å på dette jeg også, MEN så klart var det jobb:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Mine bilder kommer straks! Driver å laster opp nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Her er bildene på Photobucket: http://s1109.photobucket.com/albums/h42 ... nt%202012/ Her er bildene på facebook: http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 689&type=3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Masse fete biler og bilder der ja! Håper på å bli med på turen selv neste år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Hvor er alle de fete bilene hen? En haug 3-serier imponerer ikke mange entusiaster:roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Hvor er alle de fete bilene hen? En haug 3-serier imponerer ikke mange entusiaster:roll: Er det noe galt med 3-serie også nå Hehe, nei 17" og orginal høy for holde for min treer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Hvor er alle de fete bilene hen? En haug 3-serier imponerer ikke mange entusiaster:roll: Skulle vært klepte fjører og 240 Diesel!!! Elleeeer.. nei. Fete biler og bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Hvor er alle de fete bilene hen? En haug 3-serier imponerer ikke mange entusiaster:roll: Skulle vært klepte fjører og 240 Diesel!!! ! Hehehe Ingenting er råere enn en 240 Turbo med 1000 hester, en Ferrari 458 kan bare gå å legge seg da Nei nå var jeg ikke noe snill Mye gøyale bilder i allfall, noen folk har sansen for det gjennomførte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 300 TDT W123 med stance og BBS og 30 meters SMOG bak seg - Det knuller i øya! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Syntes ikke det var så mye å rope hurra for der jeg.. De e36ene til gutta herfra var jo de fineste. Ellers lite imponerende,syntes jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Bildene som er lagt ut i tråden her er jo bare en liten del av alle bilene som var der. Jeg fikk inntrykk av alle som var der de var fornøyd. Hadde aldri fått til et så bra treff i Norge. Den Honda NSX'en var en av mine favoritter. Han tok leppen på fronten sin på en fartshump i sentrum. Noe som kunne høres fra hotellrommet. Her er det flere bilder: http://www.oijoij-society.com/viewtopic.php?f=3&t=9486 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Men det er jo klart at det er mange her på forumet som kun liker BMW også da.. jeg liker det meste av biler:) spess i denne sjangeren vag, etc. Senka osv med gromme hjul osv.. Den karman ghia var nice synes jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Her er noen bilder fra turen og treffet, vet det er mange "like" bilder, men orka ikke plukke de ut. Mangler noen av de grommeste som var der og :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Hvor er alle de fete bilene hen? En haug 3-serier imponerer ikke mange entusiaster:roll: Hvis du er så entusiast så kan du heller reise dit selv å se på hvilke biler du vil uten om 3-seriene! (siden du ikke synes noe om de) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå