Elliott Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 Ja i Norge, er ikke mange her til lands med det etter veien er det klar ikke så mange, men skjønte du ikke helt hvor jeg skulle med det? Du sier at "tenk om alle var som meg", men du er jo som "alle dem" som prøver å skille seg ut, å "tenk om alle var som 'dere'". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 Akkurat, så hvis jeg gjør det er jeg som alle andre? Den skjønte jeg ikke, sier seg selv egentlig det med ordet "skille seg ut" Nok snakk, noen som har noen forslag på hvordan jeg kan få ut boltene, dem sitter godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Akkurat, så hvis jeg gjør det er jeg som alle andre? Den skjønte jeg ikke, sier seg selv egentlig det med ordet "skille seg ut" Nok snakk, noen som har noen forslag på hvordan jeg kan få ut boltene, dem sitter godt!! I<3haters! sitter så godt at du ikke får dem ut med kopp og skralle?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 Kopp og skralle? Mutterne har jeg tatt av, men bolta sitter bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Varme opp bolta? Men om det gjør noe skade på felgen vet jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Hammer på baksiden av bolten. Kan funke å varme opp felgen i ovnen så limet blir mykt også banke på baksiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 http://img.nacode.com/aHR0cDovL2kyNy5wa ... 5qcGc=.jpg rødt mot turkis er prøvd, og det er awesome Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 Da er bolta av etter en god og varm felg og en artig patent, men nå sitter senteret dønn, har satt det i press på to tonn, men ingenting skjer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 Da er bolta av etter en god og varm felg og en artig patent, men nå sitter senteret dønn, har satt det i press på to tonn, men ingenting skjer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 http://img.nacode.com/aHR0cDovL2kyNy5waG90b2J1Y2tldC5jb20vYWxidW1zL2MxNjQvSXJvbm1hbjU0OC9DYW5vbiUyMFhTaS9JTUdfMjkyMi5qcGc=.jpg rødt mot turkis er prøvd, og det er awesome Heftig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Hør med diohrvik. Vet at han slet med det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Virker som mange sliter med å splitte dissee felgene. skjønner ikke helt hvorfor. press på to tonn er ganske heftig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 Ja jeg satt en 4/4 planke opp til dragern i garasjen, og en sylinderjekk, det som skjedde var at jeg løfta hele terrasen over på 40 kvadrat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 får håpe du har pressa dem riktig vei da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Ja jeg har jo delt de to andre så retningen er nok i boks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå