635csi Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Anbefaler å bestille med flytende pasta, ja. Det er veldig lett å jobbe med. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Anbefaler å bestille med flytende pasta, ja. Det er veldig lett å jobbe med. +1 Jeg er jo ikke så glad i pasta da, med mindre det er min hjemmelagde tagliatelle... Men okei, jeg får høre på crémen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Jeg har to slike bøtter hjemme Jørgen Etter anbefaling av Eivind forøvrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Bøtter?? Nå er jeg ikke med her Blir litt for meget på kort tid!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Tipper det er slipemiddel til 200 felger i hver bøtte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Har vel 24 felger pr i dag, så er på god vei Bare å komme seg hjem fra dama i morgen å få gjort mere!! Annet spørsmål: funker d å legge i litt stålsparkel i hakk?? Er noen få hakk i banen på kanten som er litt for grove til å pusse ned tror jeg.. Gunsti å legge i litt stålsparkel i stedet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Hvordan er det å polere sparkel da? Får du det blankt? Uten å ha prøvd så tviler jeg på at det blir noe kjemperesultat.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Blir ikke kjemisk metall blankt nei kanskje? Kan godt være tilfelle d.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Hehe,kan ikke du prøve da??... legg ut bilder!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Blir ikke det, i beste fall grått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Har kjøpt inn, så kan jo alltids prøve. Men om vår alles kjære Bodøværing sier at det blir grått, og kan garantere det, så gidder jeg ikke prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2012 Begynner å ligne noe her nå faktisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 ser bra ut ! blir gøy å se de på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 azev er feite hjul! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Hehe, jeg garanterer aldri! Men har solgt bla annet locktite i noen år i Tools og både egne erfaringer og tilbakemld fra kunder sier at den blir grå iallefall.. Men om du får ok resultat er det så klart glimrende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå