Gå til innhold

Jørgen`s E30 325i. SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

Åja, thx RS! du lever opp til navnet ditt ;):P

De er forresten ikke som Pz, men mer som en 10 eller 12-armet torx, husker den igjen fra jeg hjalp en kamerat å bytte ratt på en a3. vag har brukt denne typen bits iblant, og man får sett på biltema...

Men thanks til begge for hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Fikk interiøret mitt for 14 dager siden ( i morgen ). Men det kom selvfølgelig 10min før jeg dro på havet. Er fortsatt om bord, men har meeeget lyst til å komme meg hjem nå slik at jeg får sett på interiøret på skikkelig vis :) Alt kom på en palle, så sittputene foran på fremstolene bar preg av belastning, men håper skumgummien har kommet til sin rette form når jeg kommer hjem igjen..

Da venter full renovering med produkter fra Swissvax før de monteres utpå våren en gang :)

Et ræææva bilde jeg rakk og knipse på iLuren før jeg styrta ut dørene:

lgebvshu9690wj3l9i23.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det eneste var vel å ta i.. Kommer nok en del andre oppgraderinger også :)

Jada, komplett interiør med bakseter og dørsider! Eneste som skulle vært gjort er å bytte taktrekk, meeeen, det er vel en helvetes jobb... Så vi får se..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kommet hjem fra sjøen og fått sett på interiøret!

Det ser usmakelig bra ut, om jeg får si det selv.. Sitter i skrivende stund og koser med med ene fremstolen sammen med Swissvax-produkter.:) Skinnrens, farge, melk og balsam!

Kom også sorte MHW med tuv-papirer i posten her om dagen :) (Sjekk forøvrig den søte kjøkkenmatta)

Pic`s!!!

33rdy5rzs7l0gok2cy3t.jpg

fb7wikruxiu3pjw9wfm3.jpg

Kommer bilder av bakseter og dørtrekk også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir bra Jørgen! Du gjør riktig som vanlig , gleder meg til sesongen, mye snacks fra Smøla i 2013 tror jeg 8)

Prøver å få til noe riktig ja :) Mm, håper og tror den blir bra!! ;)

Lekkert interiør jørgen! Blir fint å se det i bilen :)

Ja, interiøret blir nok et stort løft inne i bilen! :) Våren kommer sigende nå, så blir det montering :D

blir tipptopp dette:D

Det blir det :D

Strålende dette, grattis :D

Takktakk :)

Strålene, Jürgen. Dette er jo en voldsom oppgradering i positiv forstand :)

For helheten av bilen er det en brukbar oppgradering ja :) Tror nok det stille til foeventingene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...