Gå til innhold

Jørgen`s E30 325i. SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

Metalic blå??:-))))

Fortsatt fargeblind, men blå metallic sammen med rød bil tror jeg nok hadde blitt kulturkræsj, med mindre den hadde fått noe hvitt i tillegg, og hatt "Norske flagg" tema :lol:

Tror nokk ikke rød bil med blåe felger blir noen god kombo!

Men tror rød bil og fargen Jørgen har valgt vil sitte som et skudd!! 8)

Fargen er optimal og fullfører en facelift E30 slik som det skal gjøres! Gleder meg til ferdig vare Lieboy!

Håper dere har rett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer det en liten update igjen :)

Siden jeg snart drar på sjøen, så fant jeg ut at jeg skulle hente hjem E30`n. Huset som hadde garasjen som bilen sto i er til salgs, så for å slippe styr mens jeg var ute, så dro jeg og hentet den i dag. Minigris sin M-tech1 (min gamle) er ute av min garasje, så da er den ledig! :)

Tok med meg nyoppladet batteri, satte på polene, og Madde starta tvert ;) Herlig å høre M20`n igjen..! :mrgreen:

Da jeg kom hjem, så var planen egentlig å bare sette den i garasjen...............Dét, skjedde ikke.

Beklager dårlige mobilbilder... Skal få tatt skikkelige bilder i morgen når det blir lyst. :)

Først ble det montert MHW-lykter:

Rent og pent :)

3l1d9qh67xswifrjxwaf.jpg

Voila!
9euxwmddw3ccc1pn23z0.jpg

Usikker på om disse skal være på, eller om det må jaktes etter helrøde lykter i stedet. De er i alle fall montert nå :)

Enda fantes det jo mere på "lager".....

o1cl9w7muift7gqei07y.jpg

Jaddaaaaaaa :cool: :cool: :cool: :cool:

xc4qrbxme27jfnjblqea.jpg

ouiiy6jpxwmgh85gchf7.jpg

ss0657xuaq1nlagnacps.jpg

Så et lite stemningsbilde av vintermodus-looken ;)

xsyg2tumxiss0vufx6ty.jpg

qiloiogg1d59q9qanvx5.jpg

Sesongen 2013 er offisielt i gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir fin den bilen din!:D gleder meg bare "litt" til å se den med felgene!:D

Det er målet også ;) Ja, det gleder jeg med "LITT" til å se også 8) Tar sikte på at prøvemontering skjer neste fritur, altså i løpet av mars en gang :)

Kvamlt interiør! :mrgreen: neida, dette blir so much win jørgen! :D håper jeg får muligheten til å se denne i sommer ;)

Hehe, svart skinn er nå svart skinn, hverken mer eller mindre :) At det ikke vokser på trær er en annen ting ;)

Ble bra dette Jørgen :)

Har du planer for dørtrekk?

cecotto har hvert mitt i blinken ilag med denne rødfargen 8)

Joda, må si meg fornøyd med dette :) Mja, usikker.. De som står der nå går jo igjen i dørken.. De som er helskinn er fra engelsk bil, så de kan jeg ikke montere før det evt blir elektriske ruter ;)

Vi får se.. Tenker det blir som det er nå i alle fall. Ikke det som står øverst på lista over "to do" ting :)

Dette ble bra! Full forståelse av at det ikke ble noe av å bare parkere den inn igjen, uten å fikkle med en ting eller 2 :P

Gleder meg til flere updates! :D

Var virkelig herlig å få kjørt en tur ja ;) Stale_H kjørte bak meg i E61`n min... Hadde ikke et snev av lyst til å kjøre den en gang 8)

Blir vel sakte men sikkert updates fremover nå ja tenker jeg :)

Hey :) Slike felger var et av de 3 settene jeg hadde på min første bil :love: Good Times :applause:

Disse kommer fra min andre bil, (eller tredje kanskje) en Opel Kadett C 4-dørs. Har liksom aldri klart og kvitte meg med de :lol: Så er de kjekke og ha til lagringsfelger med vinterdekk på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var planen og starte å se litt på cruisekontrollen i dag, men siden været på yttre nordmøre bestemte seg for ikke være på min side i dag, så ble det vasking av bil og parkering i garasje igjen :) Herlig å kjøre med skikkelige seter i ;) Dog er det noe galt med førerstolen, da den ikke vil holde ryggen i posisjon. Er nok en plastplate som er ødelagt der, slik som jeg hadde på en av de andre E30`n med sportsstoler. Skal ta ut stolen igjen og se når det blir litt penere vær, og jeg går på fri igjen :)

539714_10152560681820156_1434339902_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da skal jeg ikke holde dere på pinebenken mere, så nå kommer det et bilde fra den dagen jeg hentet sentrene fra lakkeringen ;)

Her er det bare prøvemontert sammen med 3,5" kant som da blir på bakfelgen.

Værsegoood:

4k6q3pj9hddbrr92oais.jpg

6wfw925z0uytzlxqplqc.jpg

Nye carbonringer er nå montert på senterdeksel.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...