Haakjin Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Fargen er optimal og fullfører en facelift E30 slik som det skal gjøres! Gleder meg til ferdig vare Lieboy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 Metalic blå??))) Fortsatt fargeblind, men blå metallic sammen med rød bil tror jeg nok hadde blitt kulturkræsj, med mindre den hadde fått noe hvitt i tillegg, og hatt "Norske flagg" tema Tror nokk ikke rød bil med blåe felger blir noen god kombo! Men tror rød bil og fargen Jørgen har valgt vil sitte som et skudd!! Fargen er optimal og fullfører en facelift E30 slik som det skal gjøres! Gleder meg til ferdig vare Lieboy! Håper dere har rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Bare såg ut som de var blå som gjennspeila seg i ringen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Tror jeg ser hva det er...hehe. Du nevnte noe om en OEM BMW farge, tipper Sepang Bronze? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Den er hvertfall fin i rett lys ser jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 Tror jeg ser hva det er...hehe. Du nevnte noe om en OEM BMW farge, tipper Sepang Bronze? Desverre ingen poeng denne gangen, FTE Den er hvertfall fin i rett lys ser jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Da kommer det en liten update igjen Siden jeg snart drar på sjøen, så fant jeg ut at jeg skulle hente hjem E30`n. Huset som hadde garasjen som bilen sto i er til salgs, så for å slippe styr mens jeg var ute, så dro jeg og hentet den i dag. Minigris sin M-tech1 (min gamle) er ute av min garasje, så da er den ledig! Tok med meg nyoppladet batteri, satte på polene, og Madde starta tvert Herlig å høre M20`n igjen..! Da jeg kom hjem, så var planen egentlig å bare sette den i garasjen...............Dét, skjedde ikke.Beklager dårlige mobilbilder... Skal få tatt skikkelige bilder i morgen når det blir lyst. Først ble det montert MHW-lykter:Rent og pent Voila!Usikker på om disse skal være på, eller om det må jaktes etter helrøde lykter i stedet. De er i alle fall montert nå Enda fantes det jo mere på "lager".....Jaddaaaaaaa :cool: :cool:Så et lite stemningsbilde av vintermodus-looken Sesongen 2013 er offisielt i gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Blir fin den bilen din! gleder meg bare "litt" til å se den med felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Kvamlt interiør! neida, dette blir so much win jørgen! håper jeg får muligheten til å se denne i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Ble bra dette Jørgen Har du planer for dørtrekk? cecotto har hvert mitt i blinken ilag med denne rødfargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Dette ble bra! Full forståelse av at det ikke ble noe av å bare parkere den inn igjen, uten å fikkle med en ting eller 2 Gleder meg til flere updates! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Hey Slike felger var et av de 3 settene jeg hadde på min første bil Good Times Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Blir fin den bilen din! gleder meg bare "litt" til å se den med felgene! Det er målet også Ja, det gleder jeg med "LITT" til å se også Tar sikte på at prøvemontering skjer neste fritur, altså i løpet av mars en gang Kvamlt interiør! neida, dette blir so much win jørgen! håper jeg får muligheten til å se denne i sommer Hehe, svart skinn er nå svart skinn, hverken mer eller mindre At det ikke vokser på trær er en annen ting Ble bra dette Jørgen Har du planer for dørtrekk? cecotto har hvert mitt i blinken ilag med denne rødfargen Joda, må si meg fornøyd med dette Mja, usikker.. De som står der nå går jo igjen i dørken.. De som er helskinn er fra engelsk bil, så de kan jeg ikke montere før det evt blir elektriske ruter Vi får se.. Tenker det blir som det er nå i alle fall. Ikke det som står øverst på lista over "to do" ting Dette ble bra! Full forståelse av at det ikke ble noe av å bare parkere den inn igjen, uten å fikkle med en ting eller 2 Gleder meg til flere updates! Var virkelig herlig å få kjørt en tur ja Stale_H kjørte bak meg i E61`n min... Hadde ikke et snev av lyst til å kjøre den en gang Blir vel sakte men sikkert updates fremover nå ja tenker jeg Hey Slike felger var et av de 3 settene jeg hadde på min første bil Good Times Disse kommer fra min andre bil, (eller tredje kanskje) en Opel Kadett C 4-dørs. Har liksom aldri klart og kvitte meg med de Så er de kjekke og ha til lagringsfelger med vinterdekk på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 Var planen og starte å se litt på cruisekontrollen i dag, men siden været på yttre nordmøre bestemte seg for ikke være på min side i dag, så ble det vasking av bil og parkering i garasje igjen Herlig å kjøre med skikkelige seter i Dog er det noe galt med førerstolen, da den ikke vil holde ryggen i posisjon. Er nok en plastplate som er ødelagt der, slik som jeg hadde på en av de andre E30`n med sportsstoler. Skal ta ut stolen igjen og se når det blir litt penere vær, og jeg går på fri igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Da skal jeg ikke holde dere på pinebenken mere, så nå kommer det et bilde fra den dagen jeg hentet sentrene fra lakkeringen Her er det bare prøvemontert sammen med 3,5" kant som da blir på bakfelgen. Værsegoood: Nye carbonringer er nå montert på senterdeksel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå