BMW E30 325 Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Ja, jeg reiser søndagskveld. Bare ring meg eller noe du:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Den er god Skulle vist ta med/hente noe for Tommis også?? Ringes vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Få på felga nå, vil ha bilde av bilen med felga!Hva slags dimensjon skal du ha på dekk? Og hvilket merke? Får se om jeg får hentet de ila helga Så må det som sagt bestilles dekk, men det blir vel gjort fortløpende nå tenker jeg.. Blir vel og kjøre 205.40 foran på 9,5" og 215.40 bak på 10".. Regner med Nankang NS-II får slite med negativ camber denne gangen også Okei, tenker jeg kjører 195.40 foran på 8,5 og 225.35 på 10 bak Blir nok falken på meg, da vi ikke har noe billigere på jobben, med den dim! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Hvor pokkern får dere taki 225/35 16? leter meg ihjel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Får vel det kun i 17" Markus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Glemte å skrive at det var i 17 tom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 skal du ha 205/40 på 9,5x17? Det er jo heelt vilt! Når jeg så hvor mye strekk 215/35 gir på 9,5x17" valgte jeg å gå for 225 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Hadde jeg tidligere også, Henrik..! Så det er ikke noe problem. Det som er greia, er at de ikke strekkes likt på indre og ytre side. Det stygge strekket kommer på innsiden, altså det vises ikke, mens strekket som vises sammen med hjulbuen og ytre del av hjulet ser OK ut Jeg liker litt strekk, mens de som ikke liker det synes sikkert det ser forferdelig ut. Jeg kjører på med litt ekstra strekk for å unngå å valse bort de orginale linjene, samt at jeg slipper subbing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 Ohh, gjett hva jeg skal i morgen daaa..;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Jeg vet...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Hører jeg prøvemontering?!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Hente felgerog montere dekk?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Må du ikke la deg lure av den der dekkstrekkmoten Jørgen. Det er mindre pent og har null funkjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Må du ikke la deg lure av den der dekkstrekkmoten Jørgen. Det er mindre pent og har null funkjon.. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Ingen som lurer meg til det. Klarer jeg fint og regne ut at jeg må ha pga rikelig senk og breie felger, så strekk blir det sikkert i massevis for enkelte Nullfunksjon vil jeg ikke si det har om jeg kan unngå subbing Love`it or hatet`it; strekk blir det! Da går turen snart til 635csi for å hente felgene 8) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå