Gå til innhold

Jørgen`s E30 325i. SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

Få på felga nå, vil ha bilde av bilen med felga!:)

Hva slags dimensjon skal du ha på dekk? Og hvilket merke?:)

Får se om jeg får hentet de ila helga :) Så må det som sagt bestilles dekk, men det blir vel gjort fortløpende nå tenker jeg..

Blir vel og kjøre 205.40 foran på 9,5" og 215.40 bak på 10".. Regner med Nankang NS-II får slite med negativ camber denne gangen også ;)

Okei, tenker jeg kjører 195.40 foran på 8,5 og 225.35 på 10 bak :)

Blir nok falken på meg, da vi ikke har noe billigere på jobben, med den dim! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg tidligere også, Henrik..! :) Så det er ikke noe problem. Det som er greia, er at de ikke strekkes likt på indre og ytre side. Det stygge strekket kommer på innsiden, altså det vises ikke, mens strekket som vises sammen med hjulbuen og ytre del av hjulet ser OK ut :) Jeg liker litt strekk, mens de som ikke liker det synes sikkert det ser forferdelig ut. Jeg kjører på med litt ekstra strekk for å unngå å valse bort de orginale linjene, samt at jeg slipper subbing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som lurer meg til det. Klarer jeg fint og regne ut at jeg må ha pga rikelig senk og breie felger, så strekk blir det sikkert i massevis for enkelte :) Nullfunksjon vil jeg ikke si det har om jeg kan unngå subbing :) Love`it or hatet`it; strekk blir det! ;)

Da går turen snart til 635csi for å hente felgene 8) 8) 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...