Gå til innhold

Jørgen`s E30 325i. SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

M-tech2 tviler jeg på du får se på denne :) Fleste facelifter har jo det.. Samt mange preface bygger om til faceliftfront og har på M-tech2. Må prøve og gjøre noe annet med denne enn det andre gjør! (Men jeg har en annen detalje liggende hjemme som den bilen der har da ;) )

Skjer ikke mere enn at jeg skal hjem og grave frem foran garasjeporten i morgen, og så blir d tur til Trafikkstasjonen for godkjenning av KW Coilovers på torsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vipperuter?:D

;)

Når får vi se mere senk?:)

Har desverre ikke dato og klokkeslett ;)

Er div ting som skal sendes til lakkering nå over helga, slik at det er ferdig når jeg kommer hjem fra sjøen igjen. Tviler på det kommer noe særlig med bilder av bilen før den tid ;)))

Takk til diohrvik som donerte bort innvendig tredd til bakplata i bagasjerommet :applause:

Nå ser det endelig helt og pent ut der bake også.

I morgen skal jeg finjustere høyden før det blir og kjøre inn til Kristiansund på onsdagskvelden og visning på Trafikkstasjonen torsdag 09.30 :) Ser den er vel høy bak kontra foran nå, så kommer til og justere litt opp foran slik at det blir en normal OK høyde som blir stående i vognkortet. Ser jo ut som den stuper på trynet i asfalten nå, selv om det er justert etter minimum høyde fra senter felg opp til hjulbue både foran og bak. Hadde det vært preface så hadde det nok sett bedre ut, men siden faceliftbuene er lavere bak, så får jeg heller heve den pittelitt foran :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er div ting som skal sendes til lakkering nå over helga, slik at det er ferdig når jeg kommer hjem fra sjøen igjen. Tviler på det kommer noe særlig med bilder av bilen før den tid ;)))
........men det jeg ville lagt til er touring sideskjørt og kanskje lakk hele veien ned.(?)

;)

Og jeg har touring-skjørt liggende du kan få til en snill pris. ;)

Kjøpe nytt! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kanskje det ja ;) Vi får se! Tror jeg har funnet ut hva det blir nå..;)

EDIT: Må bare beklage høyden bak på bildene av bilen tidligere i tråden... Har justert høyden nå, og den var nesten 2cm for høy bak i forhold til det den skulle være :applause::lol::lol::lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kanskje det ja ;) Vi får se! Tror jeg har funnet ut hva det blir nå..;)

EDIT: Må bare beklage høyden bak på bildene av bilen tidligere i tråden... Har justert høyden nå, og den var nesten 2cm for høy bak i forhold til det den skulle være :applause::lol::lol::lol::lol:

Picture or didn't happen :^o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...